BİTENLER - YORUMLARIM | #6





Uzun zamandır bitirdiğim ürünleri paylaşamamıştım. O kadar çok biriktiler ve yazmak için hiç zamanımın olmaması ile oldukça gecikmiş bir yazı ile karşınızdayım.



1- Şelale Gül Suyu: Bu gül suyunu ben sevdim, hassas cildimde reaksiyona sebep olmadı, ben spreyli şişede yüzüme nemlendirici öncesinde sıkarak kullandım. Şimdi termal su kullanıyorum, ilerde tekrar satın alabilirim.

2- Garnier Göz Makyajı Temizleyicisi Express Çift Etki: Bu temizleme suyundan stok yapmıştım ve şuanda 2. şişesini kullanmaya devam ediyorum ancak ilk başta makyajı güzel temizleme etkisi daha sonradan değiştirdiğim maskaramda çok da işe yaramaması bu ürün hakkında düşünmeme yol açtı. Kullandıktan sonra yağlı bir his bırakıyor, muhakkak yıkama jeli ile temizlenmeli daha sonra. Elimdekiler bittiğinde başka bir marka deneyebilirim. 


3- Wellness Beauty Cremedusche - Vanille&Macademia: Bu duş jelinin kokusuna bayıldım! Seyahat öncesi almıştım ve bayılarak kullandım, keşke büyük boyu da olsa. Eğer yeni bir seyahate çıkarsam mutlaka satın alırım.


4- Clarins Instant Eye Makeup Remover: Ben bu göz makyajı temizleyicisinden çok memnun kaldım. Kullandıktan sonra yağlı değil de nemli bir his bırakması da ekstra sevmeme neden olmuştu. 


5- Neutrogena Hızlı Emilen El Kremi: Bu kremden nedense pek memnun kalmadım. Ellerimi nemlendirmesi anlık olarak güzeldi ancak etkisi o kadar da uzun süreli olmuyor. Tekrar satın almam diye düşünüyorum.


6- Nivea Koruyucu Bakım El Kremi: Bu kremin kokusu ve bıraktığı yumuşaklık hissini çok sevdim. Ancak ben 3 haftada bu kremi bitirdim, çabuk emilmesi sebebiyle çok sık yenileme ihtiyacı duydum ancak nem hissi biraz daha uzun süre kalıyor bir üstte bahsettiğim kreme göre. Tekrar satın alabilirim.


7- Loreal Infaillible 16 Hr Eye Pencil: Bu göz kalemi gerçekten de suya dayanıklılık vaadini sonuna kadar tutan bir kalem. Ben bunu çok eskiden alıp bi kenara bırakmıştım. Son zamanda bitirdim ve sanırım artık üretilmiyor. Ben raflarda hiç denk gelmedim.


8- Essence Long Lasting Eye Pencil 02 Hot Chocolate: Uzun süre dayanıklılık konusunda gerçekten başarılı. Bu kalemden elimde şuanda bir tane daha yedek var ve o da yarılandı. Bittikçe aldığım kalemlerden ancak son zamanlarda hiçbir yerde bulamıyorum. 


9- Dove Yoğun Bakım Kremi: Bu kremi kışın gece yatarken kullanıp bitirdim. Gündüz kullanım için uygun değil bence, zira yapısı inanılmaz derecede yağlı ve emilip işinize devam etmeniz olası değil. Yine de performansından memnun kaldığımı söyleyebilirim.


10- Blistex Med Plus: Yuvarlak kapta olan dışında stick olan formunda da uzun süredir severek kullandığım iyileştirici özellikteki lip balm. Kışın tekrar satın alacağım ürünlerden.


11- Madame Coco Duş Jeli: Kokusu ve köpürmesi gayet başarılı ve paketlemesi de oldukça şık bir ürün. Denk gelirsem tekrar alabilirim.


12- The Body Shop Mango Body Butter: TBS'in en yoğun yapıdaki body butterlarından olduğu için yoğun nemlendirme sağlıyor ancak yazın kullanıma uygun değil bence. Çünkü yapış yapış hisse kışın katlanabilirim ancak yazın yapısı daha hafifi ürünler kullanmayı tercih ediyorum.


13- Nive Med Lip Balm: Daha önce de bitirdiğim ürünlerden. Blistex kadar sevmesem de mat rujların altında parlama yapmadan nem veren lip balmlardan.


14- Watsons Herbal Mouthwash: Bu ağız çalkalama suyunu denemek için almıştım ve ben fazla keskin olmayan aromasını sevdim. 


15- Aveda Smooth Infusion Şampuan ve Saç Kremi: Bu ikilinin bitkisel kokusunu çok sevdim. Ancak şampuanın saçımı tam arındırmadığı düşünüyorum. Kremin verdiği yumuşaklık güzeldi. Ancak bu markadan bir ürün alacaksam muhtemelen şampuan ve saç kremi olmaz.


16- Bee Beauty El Kremi: Gratis'ten paketlemesini sevdiğim için ve ofiste masamda dursun diye aldığım bu el kremi bu sene en sevdiğim krem oldu. Evden çıkarken sürüp 1-2 dakika içinde emilmesi beni kendine aşık etti. Çok severek kullandım ancak içinde paraben olması sebebiyle tekrar satın alır mıyım bilmiyorum.


17- Isana Aseton: Rossman'larda satılan bu asetonun büyük boylu olması sebebiyle uzun süredir kullanıyorum.


18-Elseve Extraordinary Oil: Bittiğine sevindiğim saç yağı. İlk başlarda çok severek kullandım ancak zaman içinde yapısı değiştiği için biraz yoğun bir hal aldı. Şuanda başka bir markayı kullanıyorum daha memnunum. Bunun kokusu çok güzeldi belki ilerde tekrar satın alabilirim.


Yorumlar

  1. Baya bir urun bitissin gelsin simdi indirim de yeniler

    YanıtlaSil
  2. Baya bir urun bitissin gelsin simdi indirim de yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ama elimde hala o kadar çok şey var ki indirimlerde kulağımı kapatıyorum gereksiz şeyler almamak için :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar