YVES ROCHER | SEBO VEGETAL ZERO BLEMISH GEL CREAM

   
         Herkese yeni yılın ilk yazısından merhaba! 
Bugün yaklaşık 2 aydır kullandığım Yves Rocher'in yağlı ciltler için çıkardığı yeni  seri nemlendiricisinin olumlu ve olumsuz yönlerinden bahsedeceğim.
Ürün 50 ml'lik cam kutuda kapaklı olarak geliyor. Cam olması seyahat açısından biraz olumsuz bir özellik benim için, sık sık arkadaşıma kalmaya gittiğim zamanlarda gereksiz bir ağırlık yapıyor çantama. 
Benim cildim oldukça yağlı olduğu için kıvamının hafif olmasını çok sevdim, cildim kremi hemen emiyor ve kusmuyor, nemlendirme özelliğini çok sevdim, gerçekten güzel nemlendirdiğini söyleyebilirim. 
Ancak şöyle bir durum var ki, benim cildimin yağlanmasını gün boyu durdurmadığını söylemeliyim. Yani en fazla 2 ya da 3 saatten sonra cildim, özellikle T bölgem yeniden yağlanıyor, makyaj yaptığımda da durum değişmiyor, fondötenimin altına sürdüğümde de birkaç saat sonra cildimde yağlanma başlıyor.
Yağlanmayı gün boyu engelleyecek bir nemlendiricinin varlığına artık inanmıyorum diyebilirim. Cilt doktorumun verdiği nemlendiriciler dahi cildimdeki yağlanmayı gün boyu engellememişti. Bu sebepten nemlendirme özelliğinin uygun olması benim için yeterli oluyor bir kremde. 
Bu ürünün de nem verme özelliğini gayet yerinde buldum, cildimi gün boyu nemli ve yumuşacık tutuyor. Ben bu nemlendiriciyi karma ciltlilerin rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum. Bu sebepten karma ciltli ve nemlendirici arayışında olanlara kendisini önerebilirim. Fiyatı 40 TL civarında.
Bu kremi Yves Rocher mağazalarından satın alabilirsiniz. 

Yorumlar

  1. Bu serinin gözenek sikilastirici serumunu ve peelingini kullanıyorum, memnunum tam yagli ciltlere gore senin de deneyimledigin gibi parlamayi azaltiyor,kremini de almak istiyorum ama kavonoz yerine tüpte olsa daha iyi olurdu:)

    YanıtlaSil
  2. Evet cam kavanozda olmamalıydı bencede :( İyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. kelebek etkisiyle birlikte bir blog hediyeleşme etkinliği düzenledik, seni de aramızda görmek isteriz :)

    YanıtlaSil
  4. Ben body shop un seaweed mattifying kremini kullanıyorum ve cok memnunum benim cildim de inanılmaz yağlı fakat bu krem hem cok güzel nem sağlıyor hem de gün icinde yağlanmamasını sağlıyor fiyati da hemen hemen aynı :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar