GÜL KURUSU/ NUDE RUJLARIM


 Merhaba! Sonbaharın kendimi iyiden iyiye hissettirdiği şu günlerde bende koyu renk rujlara geçiş yaptım. Ancak daimi olarak gül kurusu renklerinden vazgeçemediğim için bu konuda en sevdiğim gül kurusu-nude renkli rujlarımdan bahsetmek istedim kısaca.
Üst baştan Mac-Twig'i görüyorsunuz, kendisi oldukça koyu denebilecek bir gül kurusu ve satin yapıda olduğu için de uzun süre kalıcı ancak dudakları çok fazla kurutmuyor. Detaylı incelemesi için tıklayın.

Yanında ise Golden Rose Velvet Matte serisinden 14 numaralı renk var, bunu bana canım arkadaşım Esin hediye etmişti. Dahaçok fuşyalık barındıran bir gül kurusu diyebilirim bunun için, çok severek kullanıyorum bu ruju.

Onun yanında ise seriden kendime aldığım ilk renk olan 12 numara var. Bu renk tam olarak sür çık renklerden benim için. Kendini çok belli etmiyor ama oldukça sağlıklı gösteriyor. Twig'le 14 numara arasında bir renk.

Hemen altta Avon markasunun Lacy Mauve rengi var, bu da sıcak bir gül kurusu rengi, yapısı biraz yumuşak olduğu için dudakta kısmen parlak görünüyor ancak bu durumdan çok şikayetçi değilim, rengine bayıldığım ne kadar az kaldığından belli oluyor sanırım :)

Onun yanında ise Flormar Glaze&Cream serisinden bir renk var, bu ruj ise çok kremsi olduğu için sürümü biraz zor. Tok bir gül kurusu olduğu için çok seviyorum yine de.

En sonda ise bitmesini hiiiiç istemediğim, serisi artık üretilmediği için bittiğinde bulamayacağım bir ruj olan Flormar Selectşon serisinin 49 numaralı rengi var. İtalya'da çantamı çaldırdığımda bu ruj da gitmişti ve Türkiye'ye döndükten sonra uzun aramalar sonucu yeniden bulmuştum ve o zamanlardan beri çok az kullanıyorum bitmesin diye. Yapısı harika, sürümü inanılmaz kolay ve kokusu çok güzel. Gül kurusu dendiğinde aklıma gelen renk kendisi.En sevdiğim rujlarımdan. Altta detaylı renkleri görebilirsiniz.
Rujlar herkesin dudağında farklı duracağı için bu şekilde göstermeyi daha doğru buldum. Umarım ilginizi çeken birkaç renk olmuştur. Yorum bırakmayı unutmayın.
Mutlu kalın! 
Instagram : ezgiyildirimo

Yorumlar

  1. Kadıköyde evkurun yanındaki parfumeride bu serinin bazi rujlari vardi yolunuz düşerse bakin :)

    YanıtlaSil
  2. Kadıköyde evkurun yanındaki parfumeride bu serinin bazi rujlari vardi yolunuz düşerse bakin :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar