MAYBELLINE AGE REWIND CONCEALER

Merhaba! 
Bugün çoooook uzun süredir istediğim, ancak ülkemizde olmadığı  ve renk skalasındaki fazlalık sebebiyle hangisinin bana uyacağını bilmediğimden dolayı internetten sipariş vermeye çekindiğim Maybelline Age Rewind kapatıcıdan bahsetme zamanı geldi!

Benim bu kapatıcıya kavuşmamın minik bir hikayesi var aslında. Birkaç ay önce Instagram'da bir fotoğraf paylaşmıştım wish list gibi, içinde bu kapatıcı da vardı ve yakında Türkiye'ye geleceğini bildiğim ve zaten görüşmek için sözleştiğim sizin de Youtube'dan da tanıdığınız Ilgın bana bu kapatıcıyı getirebileceğini hatta neden ona önceden bahsetmediğimi söyledi, hem böyle bişey istemeyi aklıma getirmezdim hem de zaten o teklif ettiğinde de yeterince mahcup oldum ancak öyle iyi yürekli ki kendisi için hiç sorun olmadığını söyleyerek bana getirdi. 
İyi ki de getirmiş diyorum çünkü geldiği günden beri kullanmadığım bir gün olmadı :))
Yapısı, sürümü ve dağıtması o kadar kolay ki, en zahmetsiz ürünlerimden biri oldu bile. Yaz olduğu için ağır yapılı Nars Radiant Concealer bana çok yoğun gelmeye başladığı için bu kapatıcı inanılmaz hafif sanki yokmuş gibi geldimişti, şimdi havalar daha da soğudu ama bunu kullanmayı bırakamıyorum! 
Süngerli minik başlığı sayesinde kolayca uygulama yapılıyor, hangi kapatıcı olursa olsun çizgilere dolma yapar bende ama age rewind'da böyle bir çizgilenme durumu  olmadı ki en etkilendiğim özelliklerinden biri bu benim için. Makyajımı çıkarana kadar dağılıp kaybolmuyor da! 
Göz altlarımı hem kapatıyor hem de aydınlatıyor ancak bu kadar hafif yapılı bir ürünün tüm bunları nasıl yapabildiğini halen çözebilmiş değilim. Bizim ten rengimiz Ilgın'la yakın olduğu için kendi kullandığı renk olan 01 light rengini almış ve rengi gayet güzel oldu.
Ben Real Techniques Deluxe Crease Brush ile kapatıcılarımı uyguladığım için bunu da o şekilde denedim ve birbirlerine çok uydular.
Ben bu kapatıcıyı burun kenarlarımdaki kızarıklıkları kapatmak için, burnumun üstünü ve alnımın ortasını aydınlatmak için de kullandım ve oralarda da gayet başarılı bir şekilde pudrayla sabitledikten sonra hiç kıpırdamadı. Bu kapatıcı ve Perricone MD nemlendiricim sayesinde kendime fondötensiz ve ağır kapatıcı içermeyen bir düğün makyajı bile yaptım kızlar o kadar kurtarıcı bir ürün yani.

Eğer alma imkanınız varsa ve cilt renginize yakın tonu tutturmada benden daha başarılıysanız mutlaka alın derim. Ya da yurtdışına giden tanıdıklardan isteyin. Kesinlikle pişman olmayacaksınız.
Ilgın'a da tekrardan kocaman öpücükler! xo

Yorumlar

  1. Merhaba, blogunuzun içeriğini çok beğendik ve takibe aldık. Bize de bekleriz :)

    http://kardeskardeseblog.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Bir tek benim sanırım bu kapatıcıyı sevemeyen:(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar