FAVORİ NUDE RUJLARIM


Uzuun bir aranın ardından herkese merhabalar!!

Bir süredir şehir dışında oluşum ve hemen ardından başlayan sınavlarım sebebi ile blog yazılarıma istemsizce ara vermek zorunda kaldım ancak fırsat bulduğum ilk arada yeni bir yazı ile karşınızdayım :)

Bugünün konusu baharın da gelmesi ile artık koyu renk rujlardan yavaşça uzaklaşmaya başlamamızla birlikte “Favori Nude Rujlarım” oldu.
 
Ben genellikle pembe ya da şeftali alt tonlu nude ruj kullanma taraftarıyım çünkü benim cilt rengime en çok yakışan tonlar bu renk skalasından satın aldıklarım oldu şimdiye kadar.
 Lafı çok fazla uzatmadan hemen başlayayım.

Wet’n’Wild –Bare It All

Bu ruju gratiste ilk gördüğümde koluma swatch yaptığımda hiç beğenmedim, gerçekten çok turuncu ve sürümü rahatsız bir şekilde görünüyordu. Ancak gratis indirim dönemindeydi ve ben de çok uygun fiyatı olan bu ruju “Hiç olmazsa daha sonra seven birine hediye ederim.” Düşüncesiyle satın aldım.

Daha sonra kullanmaya başlayınca hatta eve geldiğimde ilk denediğimde renginin orda göründüğü gibi olmadığını anladım. Sürümü de oradaki testerdan 10 kat daha kolaydı. Zaten gratis ve watsons’taki  tester rujları asla dudağıma uygulamam ancak koluma sürüşü bile zor gelen bir rujdan dudağımdaki performansının bu şekilde olacağını tahmin etmemiştim.

Ben her ruju altına hafif bir lip bam sürmeden kullanamadığım için gelenek bu rujda da değişmedi ve kalıcılığı 2-3 saat, bazen biraz daha fazla olabiliyor.

Rengi çok güzel bir şeftali nude bence. Çok çok hafif kahverengilik hissettirse de şeftaliliği daha ağır basıyor ben uyguladığımda. Tabi bu benim dudak rengimle de alakalı olabilir.

Flormar – Long Wearing Lipstick / L16

Ben bu ruju Duygu Özaslan’ın bir videosunda uyguladığını görüp, ondaki duruşunu çok beğenmiş ve hemen gidip satın almıştım. Yine dudağımda tester uygulamadığım için çok açık bir nude olan bu rengin benden daha açık tenli olan Duygu’daki gibi durmayacağını düşünmedim nedense :D

Ölü dudağı gibi de olmuyor uygulayınca aslında ancak ben bu kadar açık bir nude’u tek başına kullanmaya alışık olmadığım için bu ruju sürünce gözüm hep dudağıma gidiyor aynada. O sebeple başka bir nude rujla karıştırıp uyguluyorum bazen. Kalıcılığı oldukça başarılı ve sürümü de bence çok kolay. Ayrıca dudağı kurutmuyor.
 
Note Rich Color Lipstick – Juicy Nectar / 04

Bu güzel turuncumsu nude rujun kokusuna bayılıyorum! Çok tatlı bir renk ve ıslak ten makyajları ile bronz bir görünüme harika uyacak bir renk. Bu ruju da çok sık kullanmadığımı farkettim ve bundan sonra daha sık kullanmayı düşünüyorum. Bu rujun da sürümü çok kolay ve yine dudağımı kurutmayan rujlardan.

Rimmel London Kate Lipstick – 105

En sevdiğim pembe alt tonlu nude rujlarımdan. Uygulaması çok basit, dudağı çok kurutmuyor ancak kuru ve pürüzlü dudaklarda pürüzleri ortaya çıkarabilir. Uygulamadan önce dudaklarınıza peeling yapmayı unutmayın. Kalıcılığı orta diyebilirim ancak bu renk çoğu cilt rengine uyum sağlayacak bir tona sahip.
 
L’oreal Caresse – Mauve Cherie / 102

Bu rujun yapısı çok hafif, sürdüğünüzde dudağınızda var mı yok mu anlamıyorsunuz, lip balm sürmüş gibi bir yumuşaklık veriyor ancak hafif yapısı sebebiyle kalıcılığı çok değil. Bu sebeple 2 saatte bir tazelemeniz gerekebilir. Ancak rengi o kadar güzel ki kullanmaya kıyamıyor insan.  İçinde pembelik bulunduran bir nude olduğu için yine benim cilt rengimde çok doğal duruyor.

Avon – Blush Nude

Bu ruju kaybettiğimi düşünürken geçenlerde buldum ve renginin ne kadar güzel olduğunu unutmuşum. İçinde leylaklık barındıran harika bir nude ruj. Sürümü çok kolay, bir önceki ruj gibi dudakları yumuşacık yapıyor ancak kalıcılığı 2-3 saat kadar. Tek başına olduğı gibi diğer bir pembe rujla karıştırdığımda da çok güzel bir renk elde edebiliyorum.
 
Herkesin dudak rengi farklılık göstereceği için özellikle nude rujları dudağımda göstermem pek işinize yaramayacaktır diye düşündüm. Bu şekilde daha gerçekçi bir görünüm elde ettiğimi düşünüyorum.

İşte benim favori nude rujlarım bu şekildeydi. Sizlerin favori nude rujlarınız neler? Paylaşmayı unutmayın.

Herkese mutlu günler! 

Yorumlar

  1. Rimmel 105 ne hoşmuş öyle, dikkatimi çekmemişti daha önceden. İlk fırsatta bakıcam ona :)

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten her makyaja uyumlu joker rujlardan biri :) umarım sen de beğenirsin canım :**

    YanıtlaSil
  3. Loreal imki ne tatlıymış öyle ya, bi ara mutlaka denicem. Çok sevdim bu yazıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de seriye mutlaka bir göz atın derim! Beğenmenize çok sevindim :))

      Sil
  4. gerçekten harika bir yazı oldu nüde tonlara bayılıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkürler:) 2015 bahar makyajında nude renkler çok moda olduğu için kendimize uygun bir renk mutlaka bulmalıyız bencede :*

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar