AŞK NEFRET İLİŞKİSİ YAŞADIĞIM ÜRÜNLER: #1 NEUTROGENA GREYFURT ÖZLÜ NEMLENDİRİCİ

Merhaba!
Bir süredir kullandığım ve sevip sevmediğime karar veremediğim bir ürün bugünkü konuğumuz.

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Oil-Free Moisturiser evet ağız dolusu bir ismin var ancak ben neden seninle iyi anlaşamıyorum!

Bu ürünü Tatildeyken İstanbulda olmadığım için, zaten yağlı olan cildim de yazları Görkem Karman'ın (bloğu için tık tık) deyimiyle İSMAİL TÜRÜT gibi parladığı için, yanımdaki nemlendiricimin azalması dolayısıyla ve yeni bir nemlendirici arayışına girdiğim dönemde almıştım. Evet tatildeyken işimi gördü, 50 ml'lik ince paketiyle tüpte oluşu ve bu açıdan hijyenik olması iyi hoş ancak ürünü iyice incelediğimde içerik olarak beni rahatsız eden bir madddeyle karşılaştım. PARABEN. Ürünün kutusunda yazıyordu bu içerik bende kutuyu atalı... ne yazık ki arkasında yazmıyor.

Bu içeriğe eskiden çok dikkat etmesem de artık en azından cilt bakımı ürünü alırken içerikte bulunmamasına dikkat ediyorum. Çünkü cildimiz bu kremleri resmen EMİYOR.

Bende görevlinin güzelce ilgilenip anlatışı karşısında ürüne iyice ısınıp satın aldım. Evet buraya kadar herşey güzel. Hatta üstündeki "Oil-Free" yazısı hoşuma gitmedi desem yalan olur. Bir de "doesn't clog pores" (gözenekleri tıkamaz) demesin mi! Hey canını sevdiğim sen ne güzel şeysin diye düşündüm. 

İşte aşk-nefret ilişkimiz de böyle başladı. Çünkü ürünü tertemiz cildime sürdükten en fazla yarım saat sonra cildimin yağlandığını hissetmeye başladım. Nemlendiriyor mu? evet nemlendirmesi gayet başarılı, Ancak ben o paraben kelimesini okuduğumdan mı bilemiyorum, yüzüme sürerken sanki ellerimle yüzüme zehir sürüyormuş gibi hissediyorum. Kıvamı da yumuşacık bembeyaz bir krem. Ancak sebepsiz bir rahatsızlık duymama engel olamadı hiçbir güzel yanı.

Gözenekleri tıkamaz diyor ve gerçekten yüzümde sivilcelenme de yapmadı. Ancak ben bu ürünü mümkün olduğunca çabuk bitirip elimden çıkarmaya çalışacağım. Ancak tüm bu sebeplerden dolayı elim hergün ürünü kullanmaya da gitmiyor. Doktorumun tavsiyesiyle aldığım diğer nemlendiricim olan Papulex Oil-Free Creme ile değişimli kullanıyorum o da bitene kadar. Daha sonra ne yapacağım hakkında bir fikrim yok henüz, ya tekrardan geçen senelerde kullandığım Yves Rocher Sebo Specific Ultra Mat kreme geri dönerim, ya da yeni bir ürün denerim.

Benim bu ürün hakkındaki yorumlarım bu kadardır. Acaba başka kullanan var mı memnun mu hiç bilmiyorum bana tavsiye eden görevli dışında :)


Sizin bana önerebileceğiniz yağlı ciltlere uygun parabensiz ve sivilce oluşumuna sebep olmayan krem/nemlendirici varsa lütfen bana yazın..

Yorumlar

  1. Tam ismi aklima gelmiyor ama lorealin gündüz kremi var.yüzüme sivilce olur diye her kremi suremiyorum.ama bu krem hic yağlanma yapmiyor.tavsiye ederim tam ismini yazicam hatirlayinca :-)

    YanıtlaSil
  2. Benim yüzüm de aşırı yağlanmaya başladı şu aralar her kreme güvenemez oldum böyle kötü içerikleri yüzünden ancak ismini öğrendiğimde araştırıp bi şans verebilirim kendisine canım :))

    YanıtlaSil
  3. La roche posay affeclar mat. Çok iyi bir nemlendirici olmakla birlikte parabensiz ve yağsız. Ben severek kullanıyorum gündüzleri özellikle t bölgesine yedirip üzerine sivilceli ciltler için özel üretim solente güneş kremimi sürüp çıkıyorum. Gün içinde her iki üründe fazla yağlanmayı önlüyor. Sadece gözlük kullandığım için burnum terletip yağlanıyor. Oda peçeteyle dengeliyor. Hiç bir sıkıntım yok yani. :)

    YanıtlaSil
  4. La roche posay affeclar mat. Çok iyi bir nemlendirici olmakla birlikte parabensiz ve yağsız. Ben severek kullanıyorum gündüzleri özellikle t bölgesine yedirip üzerine sivilceli ciltler için özel üretim solente güneş kremimi sürüp çıkıyorum. Gün içinde her iki üründe fazla yağlanmayı önlüyor. Sadece gözlük kullandığım için burnum terletip yağlanıyor. Oda peçeteyle dengeliyor. Hiç bir sıkıntım yok yani. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel cildinin ihtiyaçlarını bulmuşsun:) Çok sevindim senin adına, bende şu sıralar çok fazla yeni ürün denediğim için bir başkasını daha almak istemiyorum ama lrp ürünleri gerçekten mükemmel bana kalırsa da! solente markasına da bakacağım güneş kremi çok önemli malum :*

      Sil
  5. Adsız21:50

    Ben (bir erkek olarak) Marilou Bio Organik sertifikalı argan yağlı gündüz kremini kullanıyorum.Kokusu çok güzel.Tamamen doğal bir ürün.Doğal olduğu içinde pahalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkeklerin de cilt bakımına yatırım yaptıklarını duyduğumda çok mutlu oluyorum. Organik ürünler maalesef pahalı ancak sonuçlarını görünce değdiğini düşünüyoruz çoğunlukla :))

      Sil
  6. Adsız22:55

    Bence yaglanmayla bu kadar savasmayin. Cildinizi genc tutan bir sey o. Sadece sebumdan kurtulmak icin dogru urunle yikayip gun icindenolusan yagi peceteyle almak benim en dengeli zamanlarimdi. Simdi yasim biraz daha ilerledigi icin eskisi gibi yaglanma olmuyor ama ne zaman pes ettim o zaman rahat ettim. Yuzumu sadece suyla yikiyorum artik cogu zaman. O dogal yagla baristim. La roche posay'nin effaclar matt'ini hic sevmemistim ama hydraphase'i severek kullaniyordum cosdna sitesinde icerik puanlamalarina bakilitrsa o da pek masum degil. Rossman'daki alterra ve isana markalari icerik acisindan temizmis ben de aldim kulanmaya basladim alterranin goz kremini aldim begendim isana gece kremi aldim cok da begenmedim iyi nemlendirdigini hissetmiyorum. Gunduz icin neutrogena yagsiz kremim vardi aslidna memnundum ama onda da zararli icerik var pembe olaninnda icerigi ayni heralde. Oysa nemlendirmesi hic fena degildi. Alterranin nemlendiricisini deneyecegim ben bakalim nasil. Fiyatlari uygun en fazla 25 tl. İsana daha da ucuz. 10-13 tl.

    YanıtlaSil
  7. Ha temizleyicimi yazmamisim icerikleri cok temiz degil galiba onlarin da ama la roche posay toleriane gel mousse idi galiba adi krem temizleyici. Beyaz bir jel kopurtuyorsunuz ama cildinizi hic germeden temizliyor. Ondan da iyisi missha geum sul wild ginseng exfoliating gel. Simdi onu kullaniykrum ama her gun degil. Yuzunuzu sade suyla yikamissiniz gibi sebum gidiyor tertemiz kaliyor cildiniz ama gerginlik yapmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazıyı yazalı 3 yıl olmuş yorumunuzu okuyunca farkettim ki benim de cildim daha bir oturdu, kullandığım ürünler ve içerikler de bir hayli değişti. Bahsettiğiniz markalardan alterra’yı duymuştum, şuan kullandığım göz kremim bittiğinde ona göz atabilirim. Yorumunuz için de çok teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar