L'OREAL TRIPLE ACTIVE | 3 ETKİLİ GÖZ KREMİ

                                                                                                       

Uzun zamandır bu krem hakkında detaylı bir yazı yazmak istiyordum. Nihayet oturdum ve yazdım sizin için.




Hangi göz kremi kullanımına hangi yaşta başlayacağımıza ürün içeriklerine göre karar vermemiz gerektiğini düşünenlerdenim, bu sebeple göz çevremde yeni yeni oluşmaya başlayan ve ancak güldüğümde gözlerimin çevresinde oluşan ince çizgilerin derinleşmesini önlemek ve en önemlisi bu çizgilerin oluşmasına sebep olan nemsiz göz altlarımı nemlendirmek adına bir göz kremine başlamayı düşündüm geçen sene.



Ancak elimi attığım her üründe +30, +40 ve +50 ibaresini görünce, hem yaşıma uygun olmadıkları gerekçesiyle hem de öyle aman aman kırışıklığımın olmaması, sadece nem ihtiyacımın olduğunu düşünerek L'oreal'in Triple Active göz kremi ile tanıştım. 




Bu üründe herhangi bir yaş sınırlaması yok, 

-24 saat nemlendirme
-Pürüzsüzleştirme
-Işıltı verme vaadi 
-E vitamini içerdiği yazıyor.



Gün boyu ideal nemlendirme sağlar diyor, doğru mu evet! Gün boyu gözaltlarımı nemli hissediyorum. Gece uyguladığımda sabah kalkınca göz altlarım hala yumuşacık kalmış oluyor. Işıltı veriyor mu? göz altlarımda çok fazla koyu halkalarım olmadığı için verdiği parlaklık benim için yeterli.




Pürüzsüzlük özelliğini şöyle değerlendirebilirim:




Sabah makyaj yapmadan önce kremi uyguladığımda ve üzerine kapatıcımı uyguladığımda gözaltlarımda kesinlikle kekimsi bir görünüm olmuyor, yani kuruluktan kaynaklı pütür pütür bir görüntüden uzak şekilde gözaltlarınızı kapatabilirsiniz. Kapatıcınız göz altınızda yağ gibi kayacak, üstünden de pudrayla geçtiğinizde gün boyu göz altlarınız nemli kalacak ve kalıcı bir makyajınız olacaktır.




Eğer çok fazla kırışıklığınız yoksa, yaşınız 20'nin üstünde ancak 30'un altındaysa (30 yaş üstü olup da diğer eksileri olmayanlar da kullanabilir tabiki :)) çok fazla mor halkalara sahip değilseniz ve güzel bir nemlendirme özelliği olan göz kremi ihtiyacınız varsa bu ürün sizin için uygun.




Benim 2.kutum olduğunu size söylemiş miydim? :)


Boş şişesini de seyahatlerde yanıma alacağım yüz temizleme jeli veya fondötenimi  (farklı kulvarlar ancak  seyahatte yanımıza az miktar alınabilecek ürünler) koyarak değerlendireceğim.




Normal fiyatı Watsons (22tl) ve Gratis'lerde(26tl) değişiyor ancak indirim dönemlerinde uygun bir fiyata bu ürüne sahip olabilirsiniz :))




Siz göz kremi kullanıyor musunuz? Göz kremi seçerken nelere dikkat ediyorsunuz?




Yorumlar

Popüler Yayınlar