YVES ROCHER - GREYFURT ÖZLÜ FERAHLATICI YÜZ SPREYİ


Çok sevdiğim ve bayılarak kullandığım Yves Rocher kayısılı peelingim (yazısı şurada) bitmek üzereyken mağazaya gittim, yine stokta kalmadığını öğrenince "Eli boş çıkmak olmaz." düşüncem devreye girdi ve yazın sonlarına doğru gözüme kestirdiğim greyfurt özlü ferahlatıcı yüz spreyini alıp çıktım.


Öncelikle bu tarz spreyler ne için kullanılır onu açıklayayım. Yüz spreyleri makyaj sabitleyici özelliği olanlar olduğu gibi, makyajı sabitleme amacı gütmeden yalnızca gün içinde yüzünüzü ferahlatmak ve makyajınızı canlandırmak gibi amaçları da olabilen spreylerdir. Ben makyaj sonrasında ve gün içinde çok sevdiğim Avene termal suyu kullanıyorum bunun için. (yazısı için tık tık)
Bu yüz spreyini de evdeyken makyaj yapmadığım günlerde gün içinde cildimi taze tutmak adına aldım.
Ürün 50 ml'lik plastik ve spreyli bir şişede geliyor. Bu kadar küçük ve plastik bir şişede olması çantaya atıp yanınızda taşımak için uygun. 
Kokusu da çok hoş bir koku, ancak bana sorarsanız greyfurt kokusu değil.
Gerçekten ferahlatıyor mu peki? Açıkçası soğuk kış gününde ferahlama hissi duyacak kadar bunalım geçirmesem de yüzüme sıktığım ilk anda güzel bir hissetmiyor değilim. Ancak bu etkisi kısa sürüyor.
Koku hassasiyeti olanlar için de söylemeliyim; kuruduktan sonra yüzünüzde kokusunu çok fazla hissetmiyorsunuz.
Ancaaaaaakk! şöyle bir durum var ki, benim gözümde ürünün tüm güzel imajını birazcık zediliyor. O da ürünü yüzüme sıktıktan ve yüzümdeki sıvı kuruduktan sonra minicik noktalar halinde yüzümde parlayan kalıntılar bırakıyor olması.
Basitçe anlatayım. Aynada alnımda küçük aralıklarla parlayan noktacıklar gördüm ve elimi sürdüğümde bu sıvının kalınıtısı olduğunu anladım, çünkü bu spreyi genellikle yüzümü yıkadıktan hemen sonra temizlenmiş cildime uyguladığım için, o kadar kısa sürede yağlanma gibi bir durumun olması zaten mümkün değil. (Bende bile)
Bu sebeple dışarıda, hele ki makyaj yaptığım bir günde makyajımı tazelemesi için bu spreyi kullanmam diye düşünüyorum. Neden ekstra yağlı bir görünüm isteyeyim değil mi?
Ya da en fazla şöyle yaparım, bir kere bunu da denerim, baktım ki gerçekten rahatsız bir durum oluştu, işte o zaman buraya bu yazının altına o gelişmeyi yazarım. 
 
Ancak şu anda gün içinde makyajımı bir spreyle tazeleme hissi duyacağım bir sıcaklıkta değiliz. Gün içinde soğuk havalardan dolayı makyajım neredeyse tüm gün bozulmadan kalıyor.
Ancak ben bittiğinde yeniden almayı düşünmüyorum. Termal su ile kaldığım yerden devam ederim. 
Ürünün içindekiler de bu şekilde.
Ürün Yves rocher mağazalarında, fiyatı 12.90TL gibi bişeydi.
Siz ne düşünüyorsunuz, bu ürünü kullanınız var mı? 
Lütfen aşağıya yorum bırakarak düşüncelerinizi paylaşın.
Herkese güzel günler!

Yorumlar

  1. Narenciye kokuları bana göre değil, hele bir faydası yoksa. Teşekkür ederim açıklayıcı bilgiler için.

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim açıklayıcı olmuşsa ne mutlu bana :) Bende çok seviyorum portakal mandalina kokuların, ancak bu spreyin kokusu greyfurt gibi de değil, bir değişik ancak yine de hoş bir koku ^^

    YanıtlaSil
  3. özellikle yazın favorim bu sprey :)

    YanıtlaSil
  4. yaza kadar bitmemiş olursa bir de o zaman deneyeyim etki ediyor mu diye öyleyse :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar