RIMMEL LONDON | STAY MATTE PRIMER | MAKYAJ BAZI

Merhabalar!
Bu sıcak yaz günlerinin kurtacısı olan ve hatta "Yaz bahane bu makyaz bazı 4 mevsim şahane" dedirtecek güzellikte bir ürünü inceleyeceğim.

Rimmel London öyle bir drugstore markası ki, nerdeyse yaptığı her ürün başarılı ve çok fazla satıyor algısı uzun zamandır bende vardı. Ben de merak ettiklerimi alarak bu varsayımın çoğunlukla doğru olduğunu görüyorum.

Söz konusu ten makyajı ise benim başım genellikle beladan kurtulmuyor, ya fondötenim yüzüme pembe kaçıyor veya bir kaç ton koyu kalıyor. Hal böyle olunca BB kremleri deniyorum ancak onlar da sivilcelenmeye yol açtığı için başka ten ürünlerine daha da şüpheci yaklaşır oldum. 

Gratisin kadınlar günü indirimi döneminde almıştım bu makyaj bazını ve 8 saat kalıcılık iddiası hemen beni kendine çekti ister istemez. Evet hiçbir ürün mucize gerçekleştiremese de yine de buna yakınlaşmak olsa gerekti bu iddia :) Havanın oldukça soğuk olması benim yüzümün yağlanmasını engellemediği için o zamandan beri neredeyse her gün kullanıyorum. Ürün 30 ml olmasına rağmen fondöten kadar detaylı sürüm yapmadığım için baya uzun süre gitti. Tabi havaların beni erittiği bu dönemlerde ağır olan hiçbir ten ürünü yüzümde sabitlenmediği için ben de artık bu bazı esas ürün yerine kullanıyorum. 

Yani şöyle ki; yüzümü yıkayıp nemlendiricilerimi ve güneş kremimi sürdükten ve cildimin emmesini bekledikten sonra bu bazı yüzümün en çok yağlanan T bölgesine ve yanaklarımın bir kısmına uyguluyorum. Ardından yazısını şurada yazdığım Nars Radiant Creamy Concealer ile yüzümdeki sivilce izlerini ve kızarıklıkları kapatarak pudramı geçiyorum. En son da bronzer veya allıktan hangisini kullanmak istersem (bazen ikisini de) sürerek ten makyajımı tamamlıyorum.

Normalde güneş kremi yüzde çok az da olsa yağlı bir his bırakır ancak bu baz ile onu yok edip pudrayla geçince de harika bir yarı mat görünüme kavuşabiliyorsunuz.Yani ne çok kalıp gibi ne de şıkır şıkır yağlı bir görünüm değil de glowy bir teniniz oluyor. Ürün de kremsi beyaz bir renkte olduğu için her renk cilde uyacaktır. İçeriğindeki silikon maddesi de gözenekler arası köprü görevi görüp gözeneklerin görünümünü azaltıyor. Kalıcılığı ise matlaştırdığını iddia eden birçok fondötene göre çok iyi.

Bu makyaz bazını Benefit The Porepessional'ı almayı düşündüğüm bir dönemde okuduğum birkaç blog yazısı sayesinde keşfedip aldım ve inanılmaz memnunum. Yani siz de makyajınızın sabitlenip uzun süre orda kalmasını istiyorsanız daha pahalı bir ürün almadan önce bunu deneyin derim :)

Sizin favori yaz kurtarıcı ürününüz nedir?

Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

  1. Bende benefit porefessional'ı çok merak ediyordum ve fiyatından dolayı emin olamıyordum..Bu ürüne kesinlikle şans vereceğim..

    YanıtlaSil
  2. Benefit porefessional da var şu an elimde, henüz detaylı yazacak kadar kullanmadım ancak şimdilik bende mucizeler yarattığını söyleyemeyeceğim, sadece kadifemsi bir bitiş olarak 1tık önde diyebilirim ancak makyajı sabitlemesi cildin yağlanmasını geciktirmede rimmel london stay matte primer'dan çok bir farkı olmadığını söyleyebilirim, yüksek bir fiyatı var gerçekten porfessional'ın. Bu ürün gerçekten bir şansı hakediyor. Umarım memnun kalırsın :))

    YanıtlaSil
  3. yazınızı okuyunca bende merak ettim. ilk fırsatta alıp denemek istiyorum. bu arada bende bloğuma beklerim www.gamzecelikdemir.com

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar