DUDAK BALMLARIM



Havalar birkaç gündür biraz ısınmış olsa da mevsim olarak sonbaharda olmamız dolayısıyla eminim ki artık hepimiz dudak balmlarına geçiş yaptık. Ama kendim için söylemeliyim ki, dudaklarım yılın her mevsimi hatta her gün kuru olduğu için yaz-kış demeden her gün lip balm kullanıyorum. Her rujumun altında, makyaj çantamda, evde yatağımın yanında (çılgınca belki 3adet) mutlaka lip balm olur. Yani kısaca lip balm kullanmadığım bir dünya yok benim için. Hatta öyle ki erkek arkadaşım kendisine kışın dudakları çatladığında yeni bir lip balm alınca bir hafta içinde benim çantamdan çıkabiliyor :))



Bu sebeple bir çok markanın lip balmını denedim, hatta bir dönem eos lip balmlardan sipariş verecektim birkaç tane, ancak abartıldığı kadar iyi olmadıklarını okuyunca vazgeçtim, mis gibi blistex, nivea ve body shop, yves rocher, baby lips varken, bir lip balm için hak etmediği bir parayı verme fikri hoşuma gitmedi.



Şu ana kadar kullandıklarımdan çok fazla bahsetmek istemiyorum. Şu anda hali hazırda kullandıklarımı göstereceğim.



Elimde şu anda 2 tane nivea lip balm var, üniversiteye başlayana kadar kaç tane çilekli ve kirazlısını bitirdim hiç hatırlamıyorum ancak şimdi sadece Med Protection spf 15 ve Hydro Care spf 15 olanlar var,




Med Protection SPF 15: Gerçekten dudaklarımı çok güzel nemlendiriyor ve uzun süre nemini koruyor.  kokusu da çok güzel ve 15 GKF içermesi yaz kış demeden her gün lip balm kullanan benim için çok güzel bir özellik.


Hydro Care SPF 15: Bu lip balmı dudaklarımda diğerlerine göre daha fazla nemlendirme etkisi olacağını düşünerek aldım ancak o etkiyi bir türlü göremedim. Kokusu nivea el kremi gibi. Üstelik çok çabuk bitti nedense. Bir daha bunu satın almam muhtemelen.



Isana Intensiv SPF 12 : Rossmanlarda satılan ısana markasının bu lip balmını ben çok beğendim. Bunu da kokusu arko el kremi gibi ama çok rahatsız etmiyor. Ben gayet memnunum kendisinden.




Maybelline Baby Lips Cherry Me : Bu balmın GKF içerip içermediği üzerinde yazmıyor ancak bir kaç yerde içerdiğini okumuştum yine de yanlış bilgi vermek istemiyorum. Nemlendirmesinden memnunum. Çoğu kişinin Baby Lips' lerde yaşadığı hayal kırıklığını ben bu lip balm adına yaşamadım diyebilirim. Çok güzel bir renk de veriyor ve misler gibi kiraz kokuyor.


Yves Rocher Framboise Lip Balm : Bu balmın da üzerinde GKF yazmıyor ancak zaten bu lip balmı nedense diğerleri kadar çok kullanamadım. Yapısı biraz fazla katı geldi sürmek için. Ancak güzel hafif pembe bir renk veriyor ve kokusu çok güzel. Bittiğinde markanın diğer balmlarını deneyebilirim.



Blistex Med Plus : Bu balm her halde şimdiye dek kullandığım en etkili lip balm olabilir. Kokusu ve tadı naneli, yanılmıyorsam içinde sakarin var, bu sebeple hafif bir tatlılık geliyor. Oldukça yoğun kıvamlı olmasına rağmen çok güzel sürülüyor ve gece sürüp yattıktan sonra sabah uyandığımda hala dudağımda olduğunu görüyorum. Bitmesine az kaldı, lipstick formda olanı bulunca tekrardan alacağım. Şunu belirtmeliyim ki rujun altına sürünce rujla birlikte kalın bir tabaka gibi kalabilir. Ben bu sebepten baş ucumda tutup geceleri kullanmayı seviyorum.



The Body Shop Mango Lip Butter : bu lip balmın kokusu müthiş güzel. Nemlendirmesi de gayet başarılı ancak tek sevmediğim yanı elimle sürmek zorunda kalıyor oluşum. Bu sebeple dışarıda kullanmıyorum. Sadece evde temiz ellerimle sürüyorum. Bu sebepten baş ucumda olanlardan bir tanesi kendisi.


Avon Peach and Cotton Lip Balm : Bu balmın da kıvamı oldukça yoğun ancak çok güzel nemlendiriyor ve uzun süre kalıcı blistex gibi. Kokusuna da diyecek yok, çok güzel bir şeftali kokusu var. Ancak yine parmağımı kullanmak zorunda kaldığım için sadece evde baş ucumda olanlardan.




                                       Sizin sevdiğiniz dudak balmları hangileri ?

Yorumlar

  1. Dudak nemlendiricilerini parmakla sürmek zorunda kalmaktan ben de hoşlanmıyorum. Ruj gibi olanlar daha kullanışlı bana göre.

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten can sıkıcı oluyor özellikle dışardayken, Yeni gelen nivea lip butter'lar için de aynı şey geçerlii :((

    YanıtlaSil
  3. Kullanmadigim lip balmi kalmadi. Ama benim dudaklar halen nemlenmiyor ve catlaklar birtürlü gitmiyor. Suan son care med spf 15i aldim bakalim.

    YanıtlaSil
  4. Kullanmadigim lip balmi kalmadi. Ama benim dudaklar halen nemlenmiyor ve catlaklar birtürlü gitmiyor. Suan son care med spf 15i aldim bakalim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar