MAYBELLINE FIT ME KAPATICI, NARS'A MUADİL Mİ?



Kapatıcı konusu çoğu kadının makyaj anlamında kendini bulduğu nokta desem yanlış söylemiş olmam heralde. Hal böyle olunca kendi cilt tipimize, rengimize ve aradığımız kapatıcılığa uygun bir ürün bulmak da elbette ki kolay olmayabiliyor.
Evet kabul etmem gerekirse kapatıcı anlamında fazla ürün denediğimi iddia etmem pek yerinde olmaz. Ancak uzunca bir süre (3 yıl kadar) Nars Radiant Creamy Concealer'I kullandım ve çok memnun olduğumu da gerek blogda gerek Instagram ve Snapchat'te sıkça anlattım.
Yazın Viyana'da tatildeyken de henüz Türkiye'de neden bulunmadığını asla anlayamadığım Maybelline markasının pek çok övülen ve özellikle yabancı blogger ve youtuber'ın Nars Radiant Creamy Concealer'a muadil olarak bahsettikleri Fit Me kapatıcıyı satın aldım.

Bendeki rengi 25, rengi hemen hemen uydu ten rengime ve 25 numara sarı alt tonlu bir renk. Bu üründe sonu 5 ile biten renkkerin pembe alttonlu olduğunu duyduğumu hatırlıyorum ama 25 numara oldukça sarı bir renk.

Gelelim meşhur karşılaştırmaya;
Öncelikle yapıları birbiriyld tamamen alakasız iki ürün. Zira Nars adı gibi kremsi ve yoğunken, Maybelline Fit Me ‘ona göre' olgöre’ akışkan bir yapıya sahip. Nars, ürünü dağıtınca neredeyse pudralı bir bitiş sağlarken, Fit Me satin bir bitiş sağlıyor.

Nars çizgilere dolmaya oldukça müsaitken Fit Me'de bu sorun pek fazla olmuyor. Kapatıcı satin bitişli olmasına rağmen bu sebeple pudra ile sabitleme gereği duymuyorum.
Gün sonunda göz altlarım Nars Radiant Creamy'de oldukça kuru görünmeye başlamıştı son dönemde göz altlarımı yoğun şekilde nemlendirsem de bu görüntünün oluşmasını engelleyemedim diyebillirim.
Fit me kapatıcıyı yaklaşık 1 aydır düzenli kullanıyorum ve kuruluk sorunu kalmadı göz altlarımda neredeyse.

Evet ülkemizde bulunmuyor ama, bence fiyat karşılaştırmasında da gösterdiği performansa bakacak olursak gerçekten çok başarılı olduğunu görüyoruz.

Nars ile dupe olma durumu bence bu kapatıcıda mevcut değil ve bence yıllarca Nars kullanan biri olarak ondan vazgeçmemi sağlayacak kadar başarılı bulduğum bir ürün oldu.

Klişe olacak ama yurt dışından erişebilme imkanı olanlara hiç düşünmeden sipariş vermelerini önerebileceğim bir kapatıcı oldu.
Fırsat bulduğum anda yeniden alıp stoklamayı düşünüyorum. Aranızda kullananlar varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Mutlu günler.
E.

Yorumlar

Popüler Yayınlar