BENEFIT | THEY'RE REAL MASKARA

Herkese yeniden merhaba! 

Bugün uzun zaman önce  Benefit Türkiye'nin They're Real Push Up Liner çekilişinde yazısını şurada yazdığım Push Up Liner ile birlikte kazandığım ve yazısını yazmak için iyice emin olmak adına beklediğim Benefit They're Real Mascara'dan bahsedeceğim.

Kutusunda 'Beyond Mascara' yazarak zaten kendi iddiasını ortaya koymuş bir ürün kendisi. %94'e varan dramatik görünüm ve %100 uzun süre dayanma sonucu vaad ediyor.
Ürün 8.5gramlık orjinal boyunda ve fırçası plastik. 
Benim yorumlarım ise; İlk başta sürerken zorluk yaşadığımı belirtmeliyim, yani dümdüz olan fırçası hemen üst kirpik çizgime bulaştı ve bu durum elim sürmeye alışana kadar devam etti.
Onun dışında fırçasının şekli sayesinde oldukça sürüm kolaylığı sağlıyor, şöyle ki; fırçasının ucunda da minik kıllar sayesinde iç ve en dış kirpiklere de ulaşabiliyorsunuz. Bu açıdan dip köşelere bulaşma yapmadan ulaşabildim. Bir olumsuz yönü daha var ki ilk sürdüğüm gün hacim vaadeden özelliğini sürüş tekniğine alışamamaktan kaynaklanarak ulaşamadım. Bunun dışında bir süre sonra elimin alışmasıyla birlikte "takma kirpik" etkisine gerçekten ulaşmış oldum.

Gün boyu gerçekten en ufak bir akma bulaşma yapmıyor oluşu beni ürüne bağlamaya yetti diyebilirim aslında. Çünkü waterproof olan maskaralar bile bir süre sonra özelliikle alt kirpiklerimde akmaya sebep olabiliyordu. Ancak bu üründe bu gibi bir sorunla karşılaşmadım. 

Ürünü çıkarmak içinse Diaderm'in makyaj çıkaran yağından bir miktar alıp parmaklarımla gözlerimi ovuşturup suyla temizledikten sonra geri kalan artıkları temizleyerek çıkarabildim. Evet diğer maskaralara göre biraz uzun süre uğraştırıyor hatta üst kirpik diplerimden temizlemek için üstün çaba sarfediyorum ancak gün içindeki performansı için değer mi diye soracak olursanız; KESİNLİKLE değer! 

Ürün Sephoralarda Benefit standında satılıyor. 

Bu güzel çekiliş için bir kez daha Benefit Türkiye'ye teşekkürler!

Bunlar They're Real Mascara'yı sürmeden önce kirpiklerimin hali.








Bunlar da sürdükten sonraki hali. 


Siz ne düşünüyorsunuz lütfen paylaşın! Herkese mutlu günler :)


Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar