PLAJ GÜNÜ VAZGEÇİLMEZLERİM | MY BEACH DAY ESSENTIALS

  Merhaba!





Plaja giderken onu da mı alsam yoksa bu yeterli olur mu diye ikilemde kaldığım ve gereksiz bir sürü şey taşıyıp "yalnızca" yorulduğum günlerden sonra, olası senaryoları düşünüp "gerçekten bana gereken şeyler ne?" diye düşünerek bir post hazırlamak istedim.



Bir sürü şey götürüp çoğunu kullanmadan getirdiğim ürünler olduğu zamanlarda kendime kızdığım gibi sizde de böyle durumlar yaşıyorsanız buyrun okumaya :))



1-Öncelikle plaj çantası olarak H&M'den çok severek aldığım ve üstünde Brazil Rio de Jenerio baskılı Bez çantamı seçtim.


2-Artık koca ağır havlular yerine son dönemlerin modası olan ince peştemalları kullanmayı tercih ediyorum ancak kendisini fotoğraflamayı unuttuğum için internetten bulduğum bir fotoğraf ile göstereceğim bunun için özür dilerim.
                          

3-Ardından YKM'den yeni aldığım mayomu ve denizden çıkınca ıslak oturmayı sevmediğim için 1 bikini götürüyorum.



4-Saçlarımın yıpranmasını istemediğim için denizden çıkınca Gliss'in saç spreyini sıkıp ellerimle şekillendiriyorum. Tarak kullanmayı sevmiyorum çünkü doğal deniz dalgaları gerçekten hoş oluyor :)



5-Tabii ki güneş kremleri olmazsa olmazlarımdan! Yazısını burada okuyacağınız Deborah Easy Sun kremim ile Sebamed'in spf 50'lik mini boyu kremini yanıma aldım.



6-Dudakları korumasız bırakmak olmaz diyerek, Rossman'dan aldığım spf 12 içeren ve aynı zamanda dudaklarıma çok az renk versin diye Baby Lips'lerden Cherry Me (detaylı incelemesini yapmak istiyorum) lip balmlarımı yanıma aldım.



7-Yavaştan makyaj ürünlerine dalmışken waterproof özellikli Maybelline Volume Express Rockett Mascara'yı almazsam olmazdı diye düşünüyorum. Akmadığını bildiğim için kendisine güveniyorum.



8-Gün içinde yüzümde rahatsızlık verecek şekilde yağlanma olursa diye yanıma Sephora'nın 8saat etkili matlaştırıcı pudrasını ve tabi ki uygulamak için de Avon'un yeni koleksiyonundaki büyük pudra fırçasını alıyorum.



9-Gün içinde güzel kokmak istediğim zamanlarda sıkmak için misler gibi gül kokan The Body Shop "Atlas Mountain Rose" isimli parfümünü alıyorum.



10-Sıcaktan bunaldığım ancak sürekli denizin içinde olmadığım zamanlarda ferahlamak ve aynı zamanda yüzümü nemlendirerek rahatlamak için yazısını burada yazdığım Avéne termal suyumu alıyorum.



11-Her zaman olduğu gibi kağıt sabunumu da plaj çantamdan eksik etmiyorum.


      12-Herşeyi azaltmayı hedeflediğim için ilk etapta güneş gözlüğümü unuttuğumu farkedip sonradan çantama attım bu sebeple onu fotoğraflamayı da unutmuşum :( ancak numaralı gözlük kullandığım için sadece güneşten çok rahatsız olduğum zamanlarda takıyorum.


İşte benim plaj çantamda olanlar sadece bunlar.



       Siz bu yazıyı okurken ben denizin tadını çıkarıyor olacağım :)
  Siz plajda yanınıza neler alıyorsunuz?


Yorumlar

Popüler Yayınlar