"BAHAR GELDİ" MAKYAJI

Bahar mevsimine çok güzel şekilde girdik ancak havaların bozması çok da uzun sürmedi, hatta son iki senedir grip olmayan ben bir güzel üşüttüm ve yorgunluk hissiyle yerimden kıpırdayamaz oldum ancak buna rağmen içimdeki "Bahar Geldi" hissi geçmedi ve ortaya bu makyaj çıktı.

Makyajın heyecanıyla yaptığım kısımları aşama aşama fotoğraflamayı unutmuş olduğum maskaramı sürmeden tam önce aklıma gelince, maskarasız ve maskaralı halleri olacak şekilde fotoğrafladım.


Kullandığım eyeliner Maybelline'in jel eyeliner'ı, bunu Real Techniques eyeliner fırçası ile uyguladım. Eyeliner'ın kuyruğunu düz çektim, göz şeklime yakışan eyeliner şekli sanırım bu. Ancak her zaman bu şekilde ve iki gözüme eşit çekemiyorum ne yazık ki.



Maskara olarak da uzun zamandır favorim olan Rimmel London'ın maskarasını kullandım.




Kullandığım renkleri kalple gösterdim. Soldaki palet H&M'in bir paleti, sağdaki ise Wet'n'Wild "Comfort Zone" paleti (yazısı burada)




Baharı karşılama makyajım bu şekildeydi. Umarım hoşunuza gitmiştir, lütfen yorum bırakmayı unutmayın.
Mutlu kalın!

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar