FAVORİ YAZ OJELERİM

Herkese yeniden merhaba!
                        Uzun süredir yazı paylaşamıyorum ancak günümün çoğu dışarıda geçiyor neredeyse son 1 aydır hergün. Bu sebeple yazı yazmak için hem fırsatım hem de konsantrem olmadı ne yazık ki.

Şimdi size haziran ayında favorim olan ürünlerden bahsedeceğim. Bu yazı kendimi affettirme yazısı olsun bence :) Bugün sizlerle favori yaz ojelerimi paylaşacağım. Bu ojelerden kimisi koleksiyonuma çok yeni eklendi, kimisi çok önceden beri favorim, hatta bir renk var ki henüz kullanmadan favorim olmayı başardı.
Şimdi gelelim bu ojelerin hangileri olduğuna!
 
İlk oje geçen seneden beri yaz/kış her mevsim favorim olan bir renk olan Nyc markasının 220 numaralı Caramel Toffee rengi. Bu renk harika bir sür çık rengi, hem çabuk kuruyor, hem de her renk giysiye uyum sağlayan çok şık bir görünümü var tırnakta.

İşte henüz kullanmadığım halde rengi için aldığım oje. H&M’in kozmetik ürünlerinden kullanmadığımı ancak çok yakın zamanda bir allığını ve 2 tane ojesini aldığımı Instagram’da paylaşmıştım. Daha sonraki bir alışverişimde de bu rengi alıverdim görünce hemen. Bu renk yaz için yeşilin en tatlı tonlarından bana kalırsa. İsmi Palm Tree
 
Gelelim bu benim için bu yaza damgasını vuracak renge!!
Ben oldum olası kırmızı oje ve kırmızı rujdan uzak durmuşumdur ten rengime ve zevkime pek yakıştırmadığım için. Ancak 2015 yılında hem kırmızı rujlarla hem de kırmızı ojelerle barıştım diyebilirim. Hatta “ Kırmızı Ruj” makyajımın yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
Bu renk harika bir turuncu/kırmızı. Yani nar çiçeği rengine kaçmayan ama içinde güzel bir turunculuk bulunduran ve benim aldığımdandır ayaklarım ve ellerim için sıkça kullandığım bir renk oldu. İsmi ve numarası: Flormar Strawberry Pink 403

Yaz demek parıltılar ve ışıltılar demek bence. Tabi çok abartıya kaçmadan :) bende kendimi biraz daha parlak hissetmek istediğim zamanlarda tüm tırnaklarıma bu parıltılı top coat’ı tek başına sürüp çıkıyorum. Çok hızlı kuruyor ve tırnakları çok yormadan temizlenebiliyor olması favorim olmasına yetti zaten. Bu tarz parçacıklı ojeleri normalde temizleme zorluğu sebebiyle pek tercik etmesemde bu oje şaşırtıcı şekilde hızlıca tırnaklarımdan çıkıyor. Flormar Feather Look F07 Goldfinch


Pastel markasının ojeleri bence en başarı formülasyona sahip ojelerden. Bir de cıvıl cıvıl yeni renkler çıkarmaya başladılar ki her birini alasım geliyor. Bu mavi ojeyi aslında ben kışın almıştım, ama o zamanlar pek süremedim ancak yazın daha renkli ve mevsime uyacağını düşündüğüm renklerden biri olduğu için bol bol kullanacağım bu rengi. Numarası 136.

Son ojem ise birkaç yıldır yaz kış demeden sürdüğüm/hediye ettiğim renklerden. Bu renk bana sadeliği ve canlılığı anımsatıyor. Yani hem sade hem de hayat dolu oluyorum bu rengi görünce. Silmek istemiyorum tırnaklarımdan hatta. Çok şık ve temiz duran bu renk bence günlük kullanım için çok güzel. Pastel 82.

Benim favori yaz ojelerim bunlar, sizinkileri çok merak ediyorum. Bakmam gereken renkler olursa yorum bırakmayı unutmayın.
Mutlu günler!
Instagram: ezgiyldrmo


Yorumlar

Popüler Yayınlar