MAYBELLINE COLOR TATTOO 24 HOUR - ON AND ON BRONZE

                   Herkese günaydın!
Artık Color Tattoo'ları duymayan kalmadı diye düşünüyorum.

Birbirinden güzel renkleri olan bu krem farlar sürüldükten birkaç dakika sonra sabitleniyor ve siz makyajınızı silene kadar da yerinde kalıyor. Bir çok markanın far bazıyla yarışacak kalitede farlar olduğu için de ayrıca seviyorum. 
Bende bir de pembe olan renginden var bir başka yazıda sizinle onu da paylaşabilirim :)
Bronz renkleri çok sevdiğimi önceden de söylemiştim. Ve bu farın yapısı o kadar güzel ve hafif ki ister tek başına isterseniz de birçok farklı renk kombinasyonuyla kullanabilirsiniz. Her iki türlü de harikalar yaratacağına eminim.
Ben ilk önce pembe rengi almıştım ve uzun süre sonra neden bronzu da almadım ki diyerek almaya gittiğimde en az 3 gratis ve watsons gezmeme rağmen bronz rengini bulamadım. Ve çok pişman oldum önceden almadığım için.
Daha sonra bir gün Cihangir'deki Gratiste dolaşırken aklıma Maybelline standına bakmak geldi ve o da nesiiii bronz rengi orda duruyordu! Hemen kaptığım gibi kasaya koştum ve o artık benimdi! 
Youtube'da Essie Button'ın kanalında genel olarak makyajlarında bu rengi görebilirsiniz. Ona o kadar yakışıyor ki insanın bronz renge karşı bir başka bakmasını sağlıyor diyebilirim.
Eğer alırsanız asla pişman olmayacağınız bir ürün.
İndirim zamanlarında yarı fiyatına yakalayabilirsiniz. Normal fiyatı 19tl civarıydı sanırım.

Siz krem farlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel Hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar