PHYSICIANS FORMULA BLUSH&HIGHLIGHTER | SUNKISSED GLOW

Herkese günaydın!
Bugün çok taze olan bir üründen bahsedeceğim size. 
Phisicians formula blush&highlighter

Uzun zamandır düzgün güzel bir aydınlatıcı ararken allıkla birlikte kullanımı olan bir ürüne rastlayınca almadan edemedim :) 
İsterseniz far olarak da kullanabiliyorsunuz.
Renkleri o kadar güzel ki hiç bir oynama yapmadan paylaşmak istedim.
Üst iki renk aydınlatıcı olarak, diğer renkler veya hepsini karıştırıp çok tatlı bir allık rengi elde edebilirsiniz. Yazın yaklaşmasıyla böyle bronz renkte ürünlere yer vermekte fayda var :)
Rengin adı  Sunkissed Glow olunca  bile heyecanlanıyor insan. 
Işıl ışıl sağlıklı bir görünüm için çok güzel bir ürün bence, tabi disko topuna dönecek kadar sürmemek şartıya.

Ben ürünü İnstagram satışı yapan bi hesaptan aldım.

Ve kargo paketini açtığımda  sağ alt köşenin kırık olduğunı görünce çok üzüldüm ve mail atarak 
değişim yapılıp yapılamayacağını sordum ancak ellerinde kalmadığını söyledikleri için ve bende iade etmek istemeyecek kadar sevdiğim için ürünü kullanmaya karar verdim. 

İlk izlenim olarak oldukça başarılı bir ürün olduğunu söyleyebilirim. 

Sizin ışıltılı ürününüz hangisi?

Twitter: @1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com


Yorumlar

Popüler Yayınlar