SEPHORA YILBAŞI KOLEKSİYONUNDAN LIP GLOSS

Herkese Günaydın!
Bu güzel güne bahar tadında bir ürünle başlayalım istedim.
Sephora'nın Yılbaşı koleksiyonunda çıkardığı bir lip glosstu kendileri.
Yılbaşı döneminde gittiğimde sadece bir kere kasanın yanında gözüme çarpmıştı ancak ne olduğunu inceleyemeden çıkmıştım. 
Daha sonra Sephoranın meşhur ocak ayı indiriminde bir kez daha rastladım kendilerine ve standda tek bir adet kaldığını görünce pek ihtiyacım olmasa da ambalajına bayıldığım için ve fiyatı 3 te 1 düştüğü için almak istedim.
Zaten o kadar güzel kokuyor ki sürüp yediğim zamanlar az olmadı :)) 
Renk açısından da sheer denilen çok açık yapıda bir rengi var, renksiz değil ancak sürdüğünüzde ekstra bir renklenme de olmuyor açıkçası, simli olmasına rağmen simlerin belli olmaması ürünü daha da güzel yapan bir özellik oldu benim için.


Sizin sevdiğiniz bahar ürününüz neler?

Twitter: 1uzayli
İnstagram:ezgiyldrmo
Kişisel Hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar