FAVORİLER [1] - TEMMUZ

                           Herkese yeniden merhaba!                      
Evet artık yavaş yavaş Temmuz ayının sonuna geldik, ve ben de bu ay boyunca sıklıkla kullandığım ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.

Artık yazın en sıcak dönemlerinde olduğumuz için malum kullandığımız ürünlerde de azalma oldu ister istemez. İsterseniz hep birlikte benim Temmuz ayı favorilerimi incelemeye geçelim :)

İlk fotoğraftaki ürünleri sıralayarak işe başlayalım:

- Lush American Cream : Duşta saçlarımı yumuşacık ve mis gibi vanilya kokutan harika saç kremim. Yazısını buradan okuyabilirsiniz.

- Sephora Eyeshadow "Dying For Fudge no:60" tekli far.
- Physicans Formula "Sunkissed Glow" Highlighter : Yaza yakışan çok amaçlı harika aydınlatıcımın yazısını buradan okuyabilirsiniz.
- Rimmel London Stay Matte  : İki kat fazla yağlanan cildimin deyim yerindeyse kurtarıcı pudrası.
- The Body Shop "Atlas Mountain Rose" : Gül kokularına olan bağımlılığımın en üst noktalarından biri.
- Sephora Kohl and Liner'lardan 02 keep blue rengi.
- Mac "Melba" : En yeni gözbebeğim.
- Nars Radiant Creamy Concealer : Yazın fondöten de neymiş dedirten harika kapatıcım. Detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz.
- Rimmel London Stay Matte Primer : Yazın en sıcak havada bile uzun saatler boyunca makyajımın kalıcılığını sağlayan ve gözeneklerimi küçülten hayat kurtarıcı ürün. Ayrıca yazısını buradan okuyabilirsiniz.
-Ve son olarak yaz kış vazgeçilmezim olan Avéne Termal Su : Okurken bile içinizi ferahlatacak yazısına buradan ulaşabilirsiniz.
İlk olarak benim için yaz sıcağında insanı boğmadan çok hafif bir gül kokusuna sahip olan The Body Shop Parfümümden kısaca bahsedeyim. İlk kokladığınız gibi burnunuzun içinde gül bahçeleri varmış gibi karma karışık gül kokuları alıyorsunuz. Yani sadece bir gülü kokluyormuş gibi sıradan pasif bir koku değil bahsettiğim. Bir bahçe dolusu çiçeğin kokusu burnunuza çarpıyor. Benim için tek eksisi kalıcılığının gün boyu üstünüzde kalıyor olmasına karşılık burnunuza bir süre sonra o bahçe dolusu çiçeğin kokusunun gelmiyor oluşu.
İkinci sırada bu yazın en çok kullandığım göz farı diyebileceğim Sephora'nın tekli farlarından 'Dying For Fudge' rengi. Öyle güzel bir mürdüm rengi ki bu, hem yazın canlı renkleri arasında olabilecek bir tona sahip, hem de gözlerinizin rengini ortaya çıkarıyor. Gözlerim ela olmasına karşılık bir çok kişiden senin gözlerin yeşil mi sorusunu duydum bu farı sürdüğüm günlerde. O kadar çok belli ediyor yani :)
Sıra sıcak yaz günlerinde dışarıda neredeyse eriyen benim yüzümün erimesini inanılmaz derecede azaltan makyaz bazımı tanıtacağım. Bu ürün yaz için adeta fondöten yerine geçti benim için. Üzerine sürülen her ürünü kabul eden yapısı sayesinde kalbimi aldığım ilk günden beri fethediyor.

Diğer harika kurtarıcım da makyaj bazı ve kapatıcımı uyguladıktan sonra herşeyin sabitlenmesini ve uzun süre o halini korumasını sağlayan pudram. Bu pudra hakkında söylenecek çok şey var ancak sonraya saklıyorum :)
Benefit "They're Real" hala deneme aşamasında olduğum, ancak şu ana kadar sürdüğüm günlerde beni asla hayal kırıklığına uğratmayan bir maskara oldu.
Son olarak MAC'in ünlü allığı "Melba" : Yaklaşık 1 aydır kullanıyorum kendisini. Bu allık tek bir allığım olsun o da en güzeli olsun diyenlere önerebileceğim bir allık.

Detaylı yazılarını yazdığım ürünleri tek tek fotoğraflayıp açıklama yapmaktansa sizlere linklerini verip daha güzelce açıklamalarımın olduğu sayfalarına yönlendirdim :)

Burada ilk defa gördüğünüz tüm ürünlerin de detaylı yazılarını yavaş yavaş yazmaya çalışacağım. 
Sizin Temmuz favorileriniz neler?
Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar