LA ROCHE POSAY - ANTHELIOS XL


 Merhabalar!




Havaların hepimizi kavurduğu bu dönemde bir başka güneş koruyucu kremle daha doğrusu "süt" ile karşınızdayım. La Roche Posay'in güneş kremini ben ilk etapta güneş kremi sürüp de sivilcelenmeyeyim düşüncesiyle almıştım. İlk etapta kullanmaya başladığımda bir sorun olmadı hatta korumasından memnun kaldığımı söyleyebilirim. Ancak gün içinde yüzümü yağlandırdığını farkettim ve İstanbul'da kullanmak yerine tatile gittiğimde denize gireceğim günlerde kullanmaya başladım. En azından denize girip çıktıkça yüzümdeki miktarı azalacaktı. Öyle de oldu ve gayet güzel bir koruma sağlamaya devam etti ancak bir süre sonra yüzümde sivilcelenmeye neden oldu ve bende kullanmayı bıraktım. Kıvamı ise kremden çok "güneş sütü" şeklinde. Sürümü de çok kolay değil iyice uğraşmanız gerekiyor yüzünüze yedirebilmek için.



Hatta bir kaç blog yazısında çok iyi yorumlar okudum bu ürünle ilgili, ancak ne yazık ki ben çok olumlu şeyler söyleyemiyorum




Bu yazıyı yüzünde güneş kremi sebebiyle sivilcelenme olmayacak kişiler okuyorsa gidip alabilirler ancak sivilce oluşumuna yatkın kişilere tavsiye edemeyeceğim.



Alerjik bir cildim olması sebebiyle hassas ciltliler için alerjiye karşı olanı şeçmeme rağmen neden böyle olduğunu bilemiyorum ne yazık ki. Ancak eğer güzel ve kaliteli bir güneş koruyucu arıyorsanız deneyebilirsiniz. 



Sizin yağlı ciltler için önerebileceğiniz güneş kremi var mı ? 


Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar