VICTORIA'S SECRET VÜCUT LOSYONU VE MADAME COCO VÜCUT SPREYİ | YAZ İÇİN HARİKA İKİLİ

Merhabalar!
Uzun bir aradan sonra ancak yeni bir yazı paylaşabiliyorum, mezuniyet sonrası okul evraklarını tamamlama sürecindeki stres dolayısıyla bir türlü yazı yazmaya konsantre olamadım. Ancak bu arayı telafi etmeye çalışacağım :)


Bugün sizlere yaz sıcaklarında ferahlamak ve misler gibi kokmak için kullandığım iki harika ürünü göstereceğim.



İlki Victoria's Secret Midnight Exotics Deep Berry vücut losyonu ve ikincisi de Madame Coco'dan Rose vücut spreyi.







Ben her duştan çıktıktan sonra ve ihtiyaç duyduğumda bunları tazeliyorum. Tabiki bazı günlerde bu ikili yerine Başka iki ürünü de değiştirerek kullanıyorum. (The Body Shop Body Butter 'Mango' ve The Body Shop Strawberry body mist ikilisi, bir başka yazıda onları da inceleyebiliriz :)) 



Victoria's Secret vücut losyonu çok güzel bir parfüm kokusu taşıyor ancak aldığım koku öyle değişik ki tarif edemiyorum, bununn yerine arkasındaki açıklamayı yazacağım.





Kırmızı meyveler ve duygusal orman kokuları, Aloe, yulaf ve üzüm çekirdeği özü içeriyormuş. Ve gerçekten de ipeksi bir his bırakıyor vücutta. Ve uygulamada da süt gibi kıvamı sayesinde çabucak emiliyor. Elimin üzerindeki uygulamayı görebilirsiniz :)





Madame Coco vücut Spreyi ise apayrı bir gül kokusuna sahip. Kesinlikle feminen bir gül kokusu olduğunu söyleyebilirim. Ve iki ürünün karıştığı koku çok daha lezzetli, adeta yenilesi bir kokuya dönüşüyor.
 


Yaz sıcaklarında bu harika kokularla kendimiz şımartmamız gerek bence :)



Siz bu sıcaklarda hangi ürünleri kullanıyorsunuz ?


Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

  1. Koku konusunda güzel olduklarını duymuştum :)

    YanıtlaSil
  2. başarılı bir ürün mis gibi kokmak isteyenlere önerilir bloguma beklerim bu arada:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar