FAVORİLER [3] - NİSAN

 
Bu sabah inanılmaz bir şekilde hasta uyandım. Dün harika bir hava vardı. Biz de güzel bir sempozyuma katıldık ancak salonun kliması beni çarpmış olacak ki hapşırmalar eve geldiğimde başlamıştı. Ancak bir yazı paylaşmak istiyordum kaç gündür fırsat bulamayınca şimdi paylaşayım dedim.

Bu ayın genelinde yaptığım makyajlarda 1-2 kez fondöten kullanmışımdır en fazla. Onun dışında hep BB krem ya da hiç makyaj yapmadan çıktım dışarı.

Bu yazıdaki ürünler gerçekten Nisan ayında elimden düşmeyen ürünler. Her birini hem severek, hem de bazılarını bitirmeyi istediğim için sıkça kullandım diyebilirim.

Öncelikle Flormar allıktan bahsedeyim. Ben bu allığı bir arkadaşımda görüp çok beğendiğim için almıştım. Aldığım dönemde bir süre kullanıp daha sonra bir köşeye koymuşum, ta ki geçenlerde makyaj koleksiyonuma yeni ürün almayıp elimdekileri bitirme kararı aldığım vakit bu allığı da daha sık kullanmam gerektiğini düşündüm. Hem havalar yavaşça ısınıyor ve bu sebepten de daha bronz görünümlere yer vermekte bir sakınca görmüyorum.

Flormar Kirpik Kıvırıcı : Ben oldum olası kirpik kıvırıcıdan korkmuşumdur. Gözümü kıstıracağım hissinden bir türlü kurtulamadığım için de hiç bir zaman bir kirpik kıvırıcı almayı düşünmemiştim. Ancak yanlış hatırlamıyorsam geçen sene bir anda almam gerektiğini hissettim ve önceden h&m’de çpk tatlı renklerde kirpik kıvırıcılar görmüştüm. Aklıma ilk onlardan almak geldi ancak bir gün alışverişe çıktığımda Bakırköy Capacity’de h&m olmadığı için ve o an almak zorunda (!) hissettiğim için flormar standında hemen bu kıvırıcıyı kaptım.

Kullandın mı? Diye sorarsanız denemek ve 1-2 makyaj dışında elim hiç gitmedi ancak son dönemlerde kullandığım maskaradan mı bilinmez, kirpiklerim çok çok fazla dökülmeye başladı ve nedense yeni çıkanlar da eskisi gibi uzamadı. Ben de çok üşendim özel bir kür hazırlayıp uygulamaya ve bu sebeple hiç değilse kirpiklerim biraz daha kıvrık görünsün diye bu kıvırıcıya geri döndüm. Yine her makyajımda istisnasız kullanıyorum diyemem ama kullanmaya çalışıyorum en azından.
 
The Body Shop Kızılcıklı Lip Balm : Detaylı yazısını buradan okuyabilirsiniz.
Kış ayında severek kullandığım bu lip balmın biteceğinden oldukça şüphe duymaya ve sık sık kullanmaya başladım. Elimdeki tüm parmakla uygulanan lip balmlar bittiğinde büyük konuşmak istemiyorum ama sanırım bir daha almayacağım. Çünkü stick formdakileri hem yanımda taşıyabiliyorum hem de uygularken hijyen kaygısı taşımıyorum. Bu formdaki balmları yalnızca evde kullanabiliyorum ve bu sebeple bitmek bilmiyorlar. Bu lip balmı gerçekten severek kullanıyorum demem gerekiyor yine de. Yapısı ve verdiği nem bir harika! Eğer bu şekilde balmlardan hoşlanıyorsanız en azından bu koleksiyona bir bakın derim.
Mac / Twig : Bu ruja bayılıyorum! Hafif bir göz makyajıyla bu ruju uygulayıp arkama bakmadan evden çıkabiliyorum. Detaylı yazısı ve uygulanmış hali de burada.

Wet’n’wild / Bare It All : Nude görünümü tamamlamak için şeftali alt tonlu bu nude rengi kullanmayı çok sevdim. Dudaklarımı da çok fazla kurutmuyor ve tüm makyajlara uyum sağlıyor. Daha ne olsun!

 
Flormar  E vitaminli yağ : Bu tırnak bakım yağını ne zaman aldığımı inanın hatırlamıyorum. Çok uzun zamandır benimle ancak aldığımdan beri mart ve nisan ayında kullandığım kadar kullanmamışımdır diyebilirim. Bunu da hem bitmesi hem de çok yıpranan tırnaklarıma bakım yapmak amacıyla uyguladım. Anında tırnak kenarlarındaki kötü görüntüyü alıyor ve yeni manikür yapmışcasına yumuşak tırnak etlerine sahip oluyorum.
 
Pastel Nude/Rose : Son 2 ayda elim en çok bu ojeye gitti, hem rengi hem de sürümü çok güzel. Yaklaşık 5-6 gün tırnaklarımda kalabilen bu ojeyi gerçekten çok sevdim.


 
H&M Nudes Far Paleti : Yaklaşık 1-2 aydır nude makyaja takmış durumdayım. Artık o iddialı göz makyajları ya da çok uğraşılmış eyeliner görünümlerinden oldukça uzak durmaya çalışıyorum. Hem vakitten kazanıyorum hem de yüzümü/ gözümü çok fazla yormamış oluyorum. Bu sebeple bu nude paleti çok sık kullandım. Hatta öyle ki Mart ayındaki seyahatimde de yanına sadece bu paleti aldım. Gerçekten renklerine bayılıyorum. Bitirmeye kararlı olduğum bir palet. Çok tatlı ve güzel renkleri var gerçekten. Detaylı incelemesi burada.
 

Mac Prep + Prime Maskara Bazı : Dökülen ve eskisi gibi uzamayan kirpiklerimden yukarıda bahsetmiştim. Bu maskara bazıyla gerçekten hem daha dolgun ve uzun kirpiklerim oluyor hem de maskaram çok uzun saatler boyunca dayanıyor. Merak edenler için detaylı yazısını çok yakında yazacağım.
 
Yves Rocher Stop Blemish Lotion : Bu ürünü markanın Pure System cilt bakım serisiyle almıştım. Serinin yıkama jeli bitti, losyon toniği de az kaldı bu krem de bitmek üzere neredeyse ancak ben o kadar memnun kaldım ki, arkadaşıma ve kardeşime de bundan aldırdım. Onlar da oldukça memnun kaldılar. Detaylı yazısını yazmadım ancak hem uzun süreli kullandığım için hem de gerçekten benim dışımda sevenler de olsuğu için güzelce yorumlayabileceğimi düşünüyorum artık. İsteyen olursa yazabilirim.

Sanırım yazmayı özlemişim. O yüzden bolca gevezelik ettim bu yazıda. Buraya kadar okuyan herkese çok teşekkürler.

Yeni bir yazıda görüşmek üzere. Mutlu kalın!
Instagram: ezgiyldrmo

Yorumlar

  1. merhaba tatlım çok iyi fikir oluşturdu senin nisan favorilerin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu duyduğuma çok sevindim, umarım diğer yazılarda aynı şekilde işinize yarar :))

      Sil
  2. Hepsi çok güzel gerçekten favori olacak ürünler. Ama her zamanki gibi far paletinin hastası oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üstelik oldukça uygun fiyatlı ürünler. Palet hasta olunmayacak gibi değil bence de :))

      Sil
  3. Yine mükemmel ürünler ♡♡♡ ay ben o far paletine aşığım ya bu kadar memnun kalacağımı bilsem stoklardim. Önyargı ile almıştım kaliteli değildir sonuçta bir giyim markası diye of of :D Aralık ayından beri elimden düşürmedim hic.

    YanıtlaSil
  4. Adsız20:30

    Canım korkutma gibi olmasın da gecen sene kirpik kiviricisini kullanirken cok sert bastirdim heraldeki kirpiklerim kesilmisti.Ama ben akıllanır mıyım başka bi marka alıp kullandım :) o yüzden kullanırken dikkat etmek lazım cidden :) Bu arada ben de bloğuma beklerim canım http://makyajligunler.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar