GÜNLÜK, DOĞAL EYELİNER GÖRÜNÜMÜ | SOĞUK BAHAR

Herkese merhaba!
Bu buz gibi soğuk bahar gününde dün gece gelen bir mesaj sebebiyle bir blog post hazırlamak istedim size. Bir takipçim çok ağır olmayan, günlük kullanıma uygun eyeliner görünümünden çok uzaklaşmamış bir göz makyajı yapmak istediğini söylemişti. Ben de ona birkaç şeyden bahsettim. Sonra neden bu konuda sizlere bir yazı hazırlamıyorum ki diye düşündüm ve hemen makyaj masamın başına oturdum :)

Öncelikle gözleri doğal tutma taraftarı olduğumuz için bu görünüme mat bir göz makyajı yakışır diye düşünüyorum. Bu sebepten gözünüzü far bazı ya da kapatıcınız ile sabitleyin, mat farlara güzel bir zemin hazırlayın..
 
Ardından sevdiğiniz doğal tonlarda bir farı yalnızca göz kapağınıza uygulayın.
 
Daha sonra cildinizden birkaç ton koyu mat farı gözünüzün katlanma yerine güzelce dağıtın, ben burada Real Techniques Deluxe Crease Brush’tan yardım aldım.
 
Ardından kirpik diplerinize koyu bir kahverengi ya da siyah mat farı açılı eyeliner fırçasıyla bastırıp çekerek ya da ince bir çizgi halinde uygulayın. Dilerseniz görünümü hafif dramatikleştirmek için kirpik dibine sürdüğünüz farı kalem fırça yardımıyla nazikçe dağıtın. Ben bu görünümde dağıtma işlemi yapmadım.
 
Alt kirpik dibinize nude bir göz kalemi geçin. Akmayacağından emin olduğunuz siyah bir gö kalemiyle üst kirpik diplerinizi doldurun ki kirpikleriniz daha dolgun ve hacimli görünsün.
 
Bol maskara uygulayın, ve hazırsınız!

Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur, yorum bırakmayı unutmayın.
Herkese mutlu günler!

Yorumlar

Popüler Yayınlar