ALIEXPRESS ALIŞVERİŞİM | MY ALIEXPRESS ORDER

Herkese merhaba! Geçtiğimiz ay yaptığım ve geçenlerde elime ulaşan bir alışverişten bahsedeceğim size. Öncelikle aliexpress sitesini çok uzun zamandır biliyordum ancak daha önce hiç ürün sipariş etmemiştim. Daha çok yerli sitelerden giyim ve kozmetik siparişi veriyordum. Ancak bir gün çanta almayı düşünüp siteleri gezdiğimde istediğim gibi bir çantayı göremedim. Yalnızca fikir edinmek amacıyla aliexpress.com'a girdim ve sitede gezinirken çanta seçeneği altında yüzlerce farklı çanta modeli gördüm ve iyice kafam karıştı. Ancak aklımda belirlediğim model dışındakileri incelemedim bile ve böylece seçenekleri azaltmış oldum. 

En sonunda almama niyetim olmasına rağmen bu çantayı o kadar çok beğendim ki anında sipariş verdim. Sitenin nasıl kullanıldığını da bilmiyordum ancak site zaten çok güzel şekilde yönlendiriyor. Bu arada sitenin dili ingilizce. Birkaç basit adımda siparişimi verdim ve beklemeye başladım.

Bu sürecin en kötü yanı beklemek. Çünkü ürünler Çin menşeili olduğu için gönderilmesi ve elinize ulaşması biraz zaman alıyor. Bu durumda en iyisi sabırlı olmak ve siparişinizi birkaç günde bir takip etmek. 

Şanslıyım ki göndericim çok tatlı bir bayan çıktı. Sürekli benimle iletişim halindeydi ve benim ona yazmadığım zamanlarda bile kendisi mesaj yazıp nasıl olduğumu sordu.

İlk 10 gün içinde siparişlerin yola çıktığını öğrendim ve geri kalan iş sadece takip numarası ile Çin posta servisinin sitesini takip etmek oldu. 

Site Çince ancak çevirme imkanı ile kargonuzun nerede olduğunu detaylı şekilde görebiliyorsunuz.
Ayrıca alışveriş süresince hem tüketiciyi hem de göndericiyi korumak adına bir takım önlemler alınmış, eğer kargo size belli bir süre içinde gelmemiş oluyorsa otomatik olarak iptal ediliyor ve paranız karşı tarafa yatmadan size geri dönüyor. Siz de ürün elinize ulaştıktan sonra "Good Received" bölümüne tıklayarak hem satıcının puanlamasını yapıyorsunuz hem de karşı taraf parasına kavuşmuş oluyor. 

Zaten Türkiye'ye girdikten sonra PTT aracılığı ile elinize ulaşıyor kargonuz. yaklaşık 1 ay içinde kargom geldi ve çanta gerçekten çok şık ve çok kullanışlı.

Instagram'da bir çok fotoğrafımda görmüş olabilirsiniz ben bu yazıyı yazana kadar, içi de çok geniş ve bir fermuarlı bir de fermuarsız gözü bulunuyor. 

Rengi de her kombinle uyacak şekilde seçmek istedim. Bu sebeple çok sık kullandığım bir çanta oldu.

Siz yurtdışı alışverişleri hakkında ne düşünüyorsunuz? Yorumlarınızı bekliyorum.
Bloguma üye olmayı unutmayın! Mutlu günler..

Yorumlar

  1. Rengine bayıldım, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Bende çok seviyorum :)
    Teşekkürler, sevgiler :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar