AŞK NEFRET İLİŞKİSİ YAŞADIĞIM ÜRÜNLER: #4 | REVLON LIP BUTTER

Herkese merhaba!
 Ne zamandır Revlon markasının Lip Butter'larında gözüm vardı ancak bir türlü istediğim rengi bulamamıştım. Kurban bayramı döneminde de Watsons'ta yakalayınca almamak olmadı tabii ki. Hatta Şafak'ın hediyesi demek daha doğru olur :) Hatta markanın likit aydınlatıcısında da gözüm var ancak Revlon markasından ilk ürünüm, bu Lip Butter oldu. . 
Bendeki rengi 090 Sweet Tart. Bence tam bir şeker pembesi bu renk. Ben genellikle pembe tonlarını kendime yakıştırdığım için bu rengi tercih ettim. Üstelik yumuşak yapısı olduğunu duyduğum için dudağımda kalıp gibi de durmaz diye düşündüm. Ve gerçekten yumuşak yapısı sebebiyle dudağımı hem nemlendiriyor hem de rengini güzel bir şekilde veriyor. 

Ancak gelelim büyük bir açmaza!
Bu rujun sürümü neden bu kadar zor? Yani evet yumuşak ancak bence haddinden fazla yumuşak ne zaman sürmeye çalışsam hem ruj kırılmaya erimeye başlıyor, hem de bu sebeple dudağımda fazladan bir tabaka haline geliyor ve benim mutlaka bir fırça ya da elimle düzeltmem gerekiyor. 
Acaba sadece bendeki mi bu şekilde diye düşündüm. Ancak kullanan diğer kişilerde de durum böyle mi bilemiyorum. Eğer siz de kullanıyorsanız sizinki nasıl benimle paylaşmayı unutmayın.
Bu da dudağımdaki duruşu
Sonuç olarak harika bir renge ve yumuşaklığa sahip olan bu ruj günlük olarak ideal renkte olsa da sürüm zorluğu sebebiyle sanıyorum ki sınıfta kaldı. Ancak tabi ki bu güzel rengi sürmemezlik yapmayacağım. Sadece bundan sonra tekrar alır mıyım bilmiyorum.
Yazıyı okuduğunuz için teşekkürler. Mutlu kalın!
Instagram: ezgiyildirimo

Yorumlar

  1. Merhaba :)

    Ben de seninle aynı problemi yaşıyorum malesef. Rengini ve nemlendiriciliğini çok sevsem de sürümü çok zor ve kalıcılığı az.

    Love hate kind of relationship dedikleri tam da bu olsa gerek.

    Çok güzel bir yazı olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Dimii ^^ sonunda birini daha buldum! kesinlikle diğer renkleri de harika ama işte gel gör ki almaya değmeyecek gibime geliyor alamıyorum :/ Çok teşekkür ederim bende okuduğun için tatlım :*

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar