FLORMAR BOHEMIAN DREAM SERİSİNDEN 2 FAVORİ

Merhaba!
Flormar'ın Bohemian Dream serisinden ürün almayan kaldı mı çok merak ediyorum. Ben bu seriden indirim dönemine kadar hiçbir şey almadım itiraf ediyorum. Çünkü ne allığa ne de aydınlatıcıya ya da fara ihtiyacım vardı. Ancak indirim dönemi renkli eyelinerlar dikkatimi çektiği için mağazaya gidip inceledim ancak yakından görünce pek beğenmeyip meldeninciler Melike'cim sağolsun öve öve bitiremediği Free Spirited Tan isimli allığı ve aslında far olarak geçen ama benim çoğunlukla aydınlatıcı olarak kullandığım bu Lilly Fields renkli farı aldım.
Kendisine bu cevherleri ısrarla alın dediği için öpücükler :))
Allık için fazla söze gerek yok, almayan derdine yansın bence :D çünkü rengi harika, en azından benim tenimde istediğim rengi verdiği için hergün kullanıyorum aldığımdan beri. Zaten dokuları o kadar yumuşak ki, kadife değmiş gibi oluyorum cildime uyguladığımda, gün boyu uçmuyor da allığın rengi, bu konuda the balm allıklar kadar sevdim kendisini.
Aydınlatıcı/far ise yine çok parlak cildi sevmeyen ben bile aydınlatıcı sürmek ister oldum bu üründen sonra, göz pınarlarım da sayesinde bayram etti. Çok çok güzel ikisi de, iyiki de almışım dedim.
Duruşları da bu şekilde, umarım siz de bu seriden sevdiğiniz ürünlere kavuşmuşsunuzdur, ben çok memnun kaldım aldıklarımdan. Yüzümde uygulanmış hallerini de instagramdan paylaşıyor olacağım. Oradan da takip etmeyi unutmayın!
Instagram : ezgiyildirimo

Yorumlar

  1. Çok güzel bir yazı olmuş, Flormar yolu gözüktü bana :) benim bloguma da beklerim 💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bu koleksiyon kalktı diye biliyorum ama umarım bulursun canım, Bloguna bakıyorum hemen! :*

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar