BAHAR ALIŞVERİŞİ

                                    
Bahar aslında geleli çok oluyor, aslına bakılırsa Mayıs ayında olmamıza rağmen havalar pek bahar gibi hissettirmediği için bahar moduna da girememiş durumdayım. Uzun zamandır aklımda olan birkaç parçaya hesapta olmayan başka şeyler de eklenince büyük sayılabilecek bir alışveriş yaptım iki gün önce ve birkaç hafta önce aldığım 2 parçayı daha bu yazıya eklemek istedim ki almak isteyenlere fikir olsun diye.

Marie Kondo'nun 'Hayatı Sadeleştirmek İçin Derle Topla, Rahatla' kitabından sonra gardırobum ve kozmetik çekmecelerimde büyük değişikliğe gittim, Snapchat'ten takip edenler hatırlayacaktır. O zamandan beri de giyim üzerine ihtiyacım olan 1-2 parça dışında başka şey almadım ve kozmetik için de ihtiyaç dışında diğer standlara uğramadan dükkandan çıkar oldum.

Çünkü gözümüz gördükçe ihtiyacımız olmasa da almak isteyebiliyoruz. Bu konuyu detaylı inceleyeceğim bi yazı yazacağım. Ancak o kadar sıkışık bir dönemdeyim ki o yazıyı rahat bir zamanda yazmak için bekletiyorum.

Şimdi son dönemde yaptığım alışverişe gelecek olursak.            

Öncelikle yeni spor giysilerine ihtiyacım olduğu için onları Decathlon'dan almayı düşünürken H&M'e basic t-shirt almak için girdiğimizde ordaki spor reyonunun da oldukça geniş olduğunu görünce ordan ürünler denedim ve 1 yoga/spor taytı, 2 tane de üst aldım. Spor sütyenlerim olduğu için yenilerine şimdilik bakmadan geçtim.

Bordo bir pantolon almayı planlıyordum uzun zamandır ancak kalıbı bunun kadar üstüme oturan bir pantolon görmediğim için de direkt bu bordo pantolonu aldım.

Kardeşimle ortak gardırop paylaşma dönemlerimiz geldiği için gri uzun kollu ince trikoyu ve sıfır kol balıkçı yaka beyaz bluzu da birlikte aldık.

                            

H&M ojelerden de iki rengi almak istedim. Russet Pearl kırmızı sedefli ve Champurrado isimli nude renklerde karar kıldım. Kozmetik ihtiyacımı da giderdikten sonra çıktım. Fotoğraflarım silindiği için linklerini ekledim isteyen bakabilir. Aslında en önce aldığım iki parça sona kaldı. Bu iki pantolonu Beşiktaş'ta Çokomel isimli dükkandan aldım. Çok kullanışlı ve bahar-yaz aylarının kurtarıcı parçaları olacaklarını düşünüyorum. Zaten sağ taraftaki renkli pantolonu Büyük Ada gezisinde giymiştim. Instagram'da paylaştığım bu fotoğrafta üzerimdeki duruşunu görebilirsiniz.
                           
Rossman'dan biten pamuğumu ve Gratis'ten de yeni gelen Maybelline Lash Sensational maskarayı aldım. Onunla ilgili ilk izlenimi mi Instagram hesabımdan paylaştım bu sabah. Bakmak isteyenler için tık tık.

Hesapta yokken aldıklarım ise FootLocker'dan oldu. Yeni sezon Nike modellerine bakmak için mağazaya girdim ve Juvenate modelinin siyah rengini çok beğendim ve yeni bir koşu/yazlık spor ayakkabıya ihtiyacım olduğu için aldım. Özelliklerini merak edenler buraya. Ayaklarım için ortopedik tabanlık kullanıyorum ve %40 ortopedik hava geçiren ve değişim özelliği olduğu için ömür boyu garantisi olan tabanlıkları aldım.

En sevdiğim iki ve çok kullanışlı şey ise Nano teknoloji ile üretilen, yağmur ve kir geçirmeyi engelleyen koruyucu sprey ile beyaz spor ayakkabıları temizleyen köpük oldu. 
                       

             

Son zamanlarda yaptığım alışverişin detayları ise böyleydi. Yazıyı beğendiyseniz +1'e tıklamayı ve bloguma üye olmayı unutmayın. Mutlu günler!




Yorumlar

  1. Spor malzemeleri almayalı spor yapmayali nice olmuş aklıma düştü şimdi bende spora baslamaliyim

    YanıtlaSil
  2. Spor malzemeleri almayalı spor yapmayali nice olmuş aklıma düştü şimdi bende spora baslamaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle alışverişi yapmak bile insanı motive ediyor, umarım bu yazı da motivasyon kaynağı olmuştur :))

      Sil
  3. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullanın, ortopedik tabanlık bana da verdi doktor, ama aykkabının içine koyunca ayağıma olmuyor, nasıl çözüm buldunuz buna?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, tabanlığı ayakkabı numaranızdan 1 numara küçük almanız gerekiyor. Mesela 38 ise 37 tabanlık konuluyor ama tabi yine ister istemez ayakkabının topuk kısmının seviyesi değişebiliyor ayakta, bu yüzden de ona uygun ayakkabılar bakmak gerek ben new balance'ı rahat buluyorum içine tabanlık koyunca en rahat olan marka oydu benim için. Nike'ın modeli örgü şeklinde olduğu için ayakkabıyı 1 numara büyük almak zorunda kaldım, mutlaka ayakkabı alırken kendi tabanlığınızı götürüp deneyin yürüyün öyle alın :))

      Sil
    2. bunu bilmiyordum, peki küçük alınca topuk dışarda kalmıyor mu? ben tam almıştım, ya da ayakkabıyı büyük almak belki, new balance denemedim, bakayım hemen, teşekkürler

      Sil
    3. Ayakkabınız ayağınıza tam geldiğinde de sanıyorum içindeki tabanlık biraz küçük, yani ayakkabı tabanı ayağınıza tam ama içindeki o eklenti biraz daha küçük ki içine sığsın, bu da o mantık gibi sanırım. Tabanlık almaya gittiğinizde de rica edin kendi ayakkabınızda 1 numara küçük tabanlığı deneyin eğer rahat edemezseniz diğer seçeneği düşünün bence. Direkt ayakkabıyı 1 numara büyük almak uygun olmayabilir uzun vadede. Rica ederim umarım çözüm bulursunuz kısa sürede :)

      Sil
    4. tekrar teşekkürler sevgiler :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar