MODELLE MAKYAJ | 2016 MAKYAJ TRENDLERİ

Merhaba! Bugün, çok sevdiğim arkadaşım Begüm'e yaptığım yeni bir makyajı paylaşıyorum. Bundan önce yine geçen sene eylül başı civarında makyaj yapmıştım ancak o makyajın yazısını paylaşmamıştım. Ancak bu sefer bu makyajı es geçmek istemedim.

Makyajda bu senenin makyaj trendlerinde öne çıkan somon rengi gözler ile bordoya çalan vişne çürüğü renklerinde bir ruj ile makyajı tamamladım. Begüm'ün cildi o kadar güzel ki bu makyajda göz altı kapatıcısı dışında hiçbir ten ürünü kullanmadım. Pudra da yok tabii ki, Bahara yakışan canlı renkler olduğu için makyaj buğday tenine çok yakıştı.
Gözlerde Wet'nWild Comfort Zone Paletinin sol 2.pembeli tonu ile H&M Nudes Paletteki pembemsi renkle karıştırdım ve üst ve altı kirpik diplerine de Comfort Zone'daki sol altta bulunan kızıl/siyah rengi uyguladım. Bol maskara ile gözler bitti.
Yanaklarda Bobbi Brown mini lip&eye paletindeki allıklardan uyguladım ve Flormar Bohemian Dream serisindeki Free Spirited Tan isimli allık ile destekledim.
Aynı serideki Lily Fields renkli farı aydınlatıcı gibi kullanıp yüzünün yüksek yerlerine Begüm'ü disko topuna çevirmeden bolca uyguladım. Dudaklarda  Rimmel London Kate serisinden 107 numaralı ruju uyguladım. Sonbahar kış aylarında kullanmayı en sevdiğim rujlardan biri aynı zamanda.
Kaşlarını da doldurduktan sonra makyajı tamamladım. İşte sonuç:


Umarım siz de benim kadar beğenmişsinizdir. Yorumlarınızı bekliyorum. 
Instagram: ezgiyildirimo










Yorumlar

Popüler Yayınlar