ESSENCE LIPSTICK 06 BARELY THERE!

 Evet aldığım günden beri yazısını yazacağımı not düşüp yine önceliği veremediğim bir yazıyla karşınızdayım. Essence Barely There rengini o kadar uzun süredir istiyordum ve bulamıyordum ki vazgeçmiştim ama Kadıköy'de bulunca inanılmaz mutlu oldum.
Yapısı kremsi diyebileceğim kadar yumuşacık ve bana kalırsa böyle bir ruj için kalıcılığı da gayet güzel bana kalırsa, yemek yemediğim sürece 3-4 saat kadar kalıyor. Yani bende bu yapıdaki rujlar hiç hiç kalıcı değil ama ilginç bir şekilde gayet kalıcı oldu. Essence rujların bu kadar güzel yapıları olduğunu bilsem çok daha önce alırdım samimi bir şekilde söylüyorum bunu.
Bendeki duruşu da bu şekilde, tam yansıtamadım ama yine de görün istedim :)

Renk olarak da mürdüm ve pembe arası bir rengi var ama ben daha pembe/nude durur diye düşünüyordum ama bende morluğu daha ağır bastı, tabi fotoğraf ışığı yüzünden gerçekte durduğundan daha pembe çıkmış burada ama yine de çok seviyorum :)
Siz essence markasının rujları hakkında ne düşünüyorsunuz? Yazıyı beğendiyseniz abone olmayı unutmayın. Mutlu günler! x.

Yorumlar

  1. essence rujlarını seviyorum bu siyah ambalajlı serisi de en sevdiğim serisi :)

    YanıtlaSil
  2. Benim denediğim ilk ruju bu oldu bende çok sevdim :))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar