DEBORAH EASY SUN - SPF 30

 Günaydın herkese!



Havaların ısınması ile birlikte artık yavaş yavaş yüzümüz için güneş kremleri kullanmaya başlıyoruz ve sizler için güzel ve koruma faktörü günlük kullanıma uygun bir güneş kremini tanıtacağım.



Öncelikle tüpün çok büyük olmaması bir avantaj ve gün içinde tazeleme ihtiyacı duyanların çantaya atıp çıkabilecekleri bir boyutta. Paketin rengi de tupturuncu insanın içini açıyor :)



Anti aging özellikli olduğu için ekstra bir telaş yapmadım çünkü güneşin zararlı etkilerini ne kadar çok önleyebilirsem o kadar kar olduğunu düşünüyorum.


Kremin kıvamı ise ne çok yoğun ne de çok sıvı, ideal bir kıvamda, sanki günlük nemlendiricinizi sürüyormuşsunuz gibi bir kıvama sahip. İnce bir tabaka sürüldüğü takdirde sivilcelenme yapmayacağını düşünüyorum. 30 faktörlü oluşu içinde çok fazla kimyasal olmadığını da gösterir. Çünkü 50 ve üzeri koruma faktörlerinde daha yüksek rakamlara ulaşmak için kimyasallara daha çok başvurduklarını okumuştum.



Bu sebeple günlük kullanıma uygun diye düşünüyorum. Kokusuna gelecek olursak çok ağır bir kokusu olmaması güzel ancak o hafif plajımsı kokuyu alabilirsiniz bu da sizi tatile çıkma isteğine sokabilir dikkat edin! :)



Ben Limango'dan indirimde görüp sipariş etmiştim ancak normal fiyatı da 30-40 liradan yüksek olacağını sanmıyorum. 



http://www.dermobakim.com/Deborah-Bioetyc-Easy-Sun-Anti-Age-Face-Cream-Spf-30-50-ml-Deborah-Bioetyc-Easy-Sun-Yaslanma-Karsiti-Yuz-Gunes-_8423.html#.U23sGVV_tXw



Bu linkten daha iyi şekilde inceleyebilirsiniz.



Sizin yüzünüz için hangi güneş kremini kullanıyorsunuz ?


Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar