SEPHORA- SO ELEGANT EYESHADOW

                          Anneler gününüz kutlu olsun! 


Anneler gününde şık ve doğal bir makyaj için bugün Sephora'nın minik tekli farlarından harika bir bronze gold rengi olan 51 numaralı So Elegant eyeshadow'undan bahsedeceğim.

Öncelikle bronz renkleri beni her zaman cezbettiği için görür görmez kalbimi fethetmeye yetti zaten.
Dahası farların arkasındaki paraben free yazısı da bir o kadar güzel. Çünkü zaten nerdeyse herşeyin içinde var olan parabenin bir de ekstradan gözlerimize yakın olmasından hiç ama hiç hoşlanmıyorum. Dolayısıyla gönül rahatlığıyla kullanabileceğiniz bir ürün.
Ancak doğruyu söylemek gerekirse aldığımdan bu yana çok fazla kullanmadığım için markanın logosu da hala silinme göstermedi :)
Çünkü pırıl pırıl parlayan bir renk ve ne zaman sürsem yalnız başına denemeyi unuttuğum ve başka renklerle karıştırıp kullandığım için özel günlerde kullandığım bir far gibi oldu.
Ancak sanıyorum ki yalnız başına da gündelik kullanımda çok aşırıya kaçmadan şık bir görünüm elde edilebilir.

En kısa zamanda bu şekilde deneyeceğim diyerek kendime söz vermiş oluyorum :)
Çok küçük olmasına rağmen ömürlük gidecek farlardan biri diyebilirim.

Kullandıkça sevilen bir renk zaten.Git gide aşık oluyor insan. 
Tek bir eksisi var objektif olarak söylemek istiyorum ki kullanırken simleri yanaklarınıza dökülme yapabilir, Ancak bu sorunu da sürerken göz altımıza peçete koyarak çözebiliriz en azından ben bu yöntemle sürüyorum dökülme yapan farlarımı.

Siz hangi renk farlardan hoşlanıyorsunuz?

Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com



Yorumlar

Popüler Yayınlar