REAL TECHNIQUES | CORE COLLECTİON

Herkese yeniden merhaba!
Bu yağmurlu istanbul sabahında bugün size almadan önce merakla beklediğim, aldıktan sonra bayıla bayıla kullandığım ve aşık olduğum yeni fırçalarımı tanıtacağım :)
Bir çoğumuz makyaj yaparken fırçaya ihtiyaç duyuyoruz ve fırçalar gerçekten doğru şekilde kullanıldığında hem homojen bir dağılım yapıp hem de kusursuz makyaj yapmamızı sağlıyor.

Bu maksatla çıkmış birden çok fırça markası var ve sizler de dilediğinizi kullanabilirsiniz. Ancak son yıllarda fırça sektöründe inanılmaz bir gelişme var ve artık çoğu insan için gerçekten kaliteli bir sete yatırım yapmak mantıklı gelir oldu.
Bende bu sebeple Real Techniques markasını tercih ettim ve çok çok memnunum.
Bu marka ingiliz blogger olan Sam&Nicola Chapman kardeşlerden daha çok Samantha'nın markası.
ve Sentetik tüylere sahip olması sebebiyle hem veganların seveceği hem de hızlı kuruyan fırçalar olmasını sağlıyor.

Bir süredir kullanıp denediğim için artık haklarında birşeyler söyleyebilirim diye düşünüyorum.
Gelelim setimizin içindeki sevimli fırçalara:

İlk önce en büyük fırça olan Buffing Brush'tan başlayalım. Bu fırça ile her türlü toz yüz ürününü kullanabilirsiniz aynı zamanda likit fondötenlerde ve bb kremlerde de harika bir iş çıkarıyor. Ben de bunu likit fondötenle kullanmayı tercih ediyorum.



İkinci fırçamız Contour Brush yani kontür fırçası yüzünüze ve boynunuza kontürleme yapmak için tasarlanmış ancak ben bu yuvarlak başlı fırçayı allık uygularken kullanıyorum. 


Daha sonra ise Pointed Foundation Brush yani küçük başlı fondöten fırçası var. Bu fırça fondöten kullanmak için oldukça küçük geldi bana ve bu sebeple concealer uygularken göz altlarımı kapatmak amacıyla kullanıyorum ve oldukça eşit bir dağılım sağlamama yardımcı oluyor.

En son olarak da Detailer Brush var ve bu mini mini fırça tam da küçücük bir fırça olması sebebiyle dar alanlarda çok iyi iş çıkarıyor. Ben bunu göz ve burnumun birleştiği dar alanda kullanıyorum ve çok başarılı buluyorum.
Ben bu seti kozmela.com aracılığı ile aldım ve 8 mart kadınlar günü sebebiyle %50 indirimi yakalamışken tükenmeden sipariş ettim sitede normal fiyatı 115tl yazıyor. Ben kargo ile birlikte 62.50 liraya almış oldum. 
Ancak migroslara ve gratislere geldiğiyle ilgili duyumlar da aldım, yani internet alışverişini sevmeyenler de artık bu fırçalara sahip olabilirler :) 

Sizin severek kullandığınız ten fırçaları markanız/markalarınız hangisi?


Twitter: 1uzayli
İnstagram: ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar