L'OREAL ELSEVE ARGENINE | SAÇ MASKESİ


Herkese yeniden merhaba!

Bugün de bir saç maskesinden bahsedeceğim sizlere.
Elseve Argenine serisinin şampuanı ve saç kreminden oldukça memnun kaldıktan sonra uzun süredir satışta olan saç maskesine de şans vermek istedim.

Saç kremi kullanıyorum maskeye ne gerek var diye düşünebilirsiniz. Ancak şöyle düşünün ki saçlarımız her gün yaz kış demeden onlarca yıpratıcı etkenle karşı karşıya kalıyor. Kışın dondurucu soğukta, yazın tuzlu deniz suyunda bile inatla kendi kendini korumaya çalışıyor ancak bir süre sonra saçlarımız da dayanamayıp kırılıp dökülmeye, en kötüsü de yıpranmaya başlıyor ve biz elimizden geldiğince bu süreci yavaşlatabilir hatta durdurabiliriz.
İşte saç maskeleri bu sebeple saçlarımız için ayrı bir öneme sahip. Zaten artık çoğu saç maskesi 1-3 dakikalık bekleme sürelerine sahip olduğu için ekstradan hiç bir zahmet etmemize gerek kalmadan ipek gibi güçlü ve parlak saçlara sahip olabiliriz.
 Tüm bu yıpratıcı etkenlerin sebep olduğu yıpranmaya karşı çok güzel bir şekilde saçlarımızı savunan ve saçlarımızı neme doyuran maskeler kullanmaya özen göstermeliyiz. Ben bu maskeyi yeni aldım ve henüz 1 kez kullandım ve şimdilik iyi anlaşıyor gibiyiz. 

Saçlarımızın da yüzümüz ve vücudumuz kadar neme ihtiyacı var ve bu sebeple güzel saçlar için haftada 2-3 kez saç maskesi yapmayı ihmal etmemeliyiz.
Bu saç maskesi 300 ml'lik olması sebebiyle bereketli bir ürün  ve fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 16 lira civarındaydı, tabi indirimde daha uygun fiyata da alabilirsiniz. Ancak söz konusu vücut ve nem olunca biraz daha cömert davranmakta hiçbir sakınca görmüyorum :)

Sizin saç maskesi hakkındaki görüşleriniz nedir?

Twitter: 1uzayli
İnstagram : ezgiyldrmo
Kişisel hesap: ezgiyldrm1905@gmail.com

Yorumlar

Popüler Yayınlar