ELF BLUSH BRUSH

Merhaba! Bugün sizlere Elf'in Blush Brush yani allık fırçasından bahsedeceğim. Fırçanın bana ulaştığı ilk gün zaten beklentilerimi karşılaması konusunda beni oldukça şaşırtan bir ürün olsa da birden çok ürünle deneyerek satın almak isteyenler için kesin düşüncelerimi paylaşmak istedim.
Her zaman alışkın olduğumuz allık fırçaları gibi geniş, yana yatık bir şekli, ya da büyükçe yuvarlak bir formu yok bu fırçanın, sitesinde ilk gördüğümde "Bu mu allık uyguluyormuş?" demiştim içimden ancak, başarılı performansıyla bu sözümü bana çoktan unutturdu.
Fırçanın formu yanlarda kısa, orta kısımlarında uzun olmak üzere farklı boyutta kıllara sahip. Bu özelliği ile aldığı ürün havaya uçuyormuş gibi hissedebilirsiniz. Emin olun görünce ben de öyle hissetmiştim. Fırçanın ağız kısmı da çok sık değil, yani kılları geniş bir şekilde duruyor. İşte doğal görünümlü uygulamayı da bu sayede yapıyormuş meğer. 
Allıkları çok doğal ve homojen şekilde uygulamaya yardımcı olduğu ve küçük bir boyuta sahip olduğu için seyahatlerde ve yanıma allık aldığım günlerde çantama hep bu fırçayı atıyorum.
Sadece allık değil pudra uygularken de çok iyi iş çıkarıyor. Ve iki tarafı da kullanabildiğiniz için tek fırçayla önce pudra ardından allık uygulayabilirsiniz. Hatta ve hatta göz altınıza sürdüğünüz kapatıcıyı sabitlemek için de bu fırçayı kullanabilirsiniz, şekli sayesinde göz altlarına cuk diye oturuyor ve pudrayı eşit bir şekilde geçmenize yardımcı oluyor.


Bir de bu fırça yıkadıktan sonra çok çabuk kuruyor. Ülkemizde satılmıyor olduğuna en çok üzüldüğüm markalardan biri Elf. Ben bu fırçayı başka birkaç parça ürünle birlikte Amerika'ya giden gizoontheblog'un sahibi Gizem'den istemiştim, o da bana hediye etti. Eğer giden tanıdığınız ya da sipariş vereceğiniz bir site bulursanız ben Elf fırçaları kaçırmayın derim, çok uygun fiyata oldukça başarılı performans sağlayan fırçalar bana kalırsa, en azından allık fırçası çok işlevsel.

Ben allık fırçası olarak büyük fırçalardan ziyade küçük fırçaları tercih ediyorum, aksi taktirde yüzüm küçük olduğu için çeneme kadar allığa bulanmış oluyorum. Bunun için de Real Techniques kontür fırçasını ve Avon'un allık fırçası diğer favorilerim. 
Sizin favorileriniz hangisi? Yorum bırakmayı unutmayın! 

Yorumlar

Popüler Yayınlar