SICAK SONBAHAR KOMBİNİ || OOTD

Sonbahar gelince bir süre yazlık giysilerle dolaşmaya devam ettik bu sene. Aslında biraz da sonbaharın bu kadar hızlı geleceğini düşünmeden yazlıkları kaldırmak istememiş olabiliriz. Kurban bayramının son günlerinde hava o kadar güzeldi ki, biz de kendimizi dışarı attık ve güzel havanın tadını çıkardık. İstanbul'da yaşıyor olmama rağmen daha önce hiç Emirgan Korusu'na gitmemiştim. Çok kalabalık olmasına karşın o kadar büyük bir park ki, rahatça dolaşabileceğiniz yerle muhakkak oluyor. 

Biz de bu fırsatı değerlendirip manzaranın dışında birkaç kombin fotoğrafı çektik.

Üzerimdeki bluzu yaz boyu çok sık giydim, hem kumaşı çok inceydi hem de her kombine uyacak bir kesimi vardı ve sırt dekoltesi de çok hoşuma gitti. Yaz boyu küçük butiklerde karşıma çıktı bu bluz ve 20-25 lira civarında bir fiyatı vardı.
Süet eteği sezon başında aldım ve ilk kez bu kombin için giydim ve yerdeki yapraklarla beraber çok hoş bir sonbahar parçası olduğunu düşünüyorum.
Sezonun en gözde parçalarından olan süet eteklerden bir tane edinmek için hala geç değil, opak çoraplar ve bootie ile harika bir kombin yapılabilir. Koton yeni sezonda 69.99 tl.
Çantam uzun süredir severek kullandığım bir çanta ve markası F&F, İngiliz markası ve özellikle kışın çok sevdiğim ürünleri oluyor. 

Sandaletleri son kez giydiğimi bilsem hiç ayağımdan çıkarmazdım. Yıllardır sürekli giydiğim ve asla eskiyip yıpranmayan deri sandaletlerim Magza'dan.

Umarım beğenmişsinizdir. Kombin fotoğrafları çekmeyi çok seviyorum ancak poz verme konusunda çok başarılı olmadığımı söylemeliyim. :)
Birkaç manzara fotoğrafıyla yazıya son veriyorum. Görüşmek üzere





Mutlu kalın!

Yorumlar

Popüler Yayınlar