MUMS CAFE KARAKÖY

         
Merhaba! Bugün benim gitmekten çok keyif aldığım ve sizlerin de seveceğinizi düşündüğüm Mums Cafe'den bahsedeceğim. Karaköy'de Fransız Geçidi'nin ucunda yer alan bu küçük ama samimi cafe, iç dekoru ve menüsü ile beni benden alan nadir yerlerden. Sadece kahve ya da serinletici diğer içeceklerin yanı sıra bir çok lezzetli pasta ve yiyecek de çıkıyor cafe mutfağından.


Beni en çok şaşırtan şey ise o harika pasta ve kurabiylerin o minicik mutfakta adeta sanat eseri yaparcasına üretilmesi. İzlemesi bile o kadar keyifli ki, hem gözünüzün önünde yapılıyor hem de fırından sıcacık çıktığı anı görüyorsunuz. Tabi haliyle fırından çıkan herşeyi yeme isteği oluşabiliyor ve gerçekten göründüğü kadar lezzetliler.


Cafe'nin küçük olması sebebiyle bazı günler yer bulmak zor olabiliyor, özellikle yaz aylarında dışarıda oturmak isterseniz yer bulmayabilirsiniz ancak ben iç dekoru da çok sevdiğim için içerde oturmaktan da çok zevk alıyorum.

Benim en sevdiğim lezzetlerden birisi kinoa salatası. İçinde taze meyvelerin de olması salatayı hem iştah açıcı hem de çok fresh bir lezzete sahip olduğu için sürekli yeme isteği uyandırıyor.

Cafe Au Lait bana kalırsa çok başarılı, yanında servis edilen tereyağlı ve tarçınlı kurabiyeleri kendilerinin yaptığını öğrenince de hayli şaşırmıştık. Bundan sonra sanırım Mums Cafe klasiği benim için budur.


Vanilyalı meyve çayı ise hem serinletici hem de çok hafif bir içecek. Bardağınız burada dolu dolu geliyor ancak yine de içmeye doyamıyorsunuz. 

Ancak Cappucino söylediğimizde bizim beklediğimiz micro foam yerine dry foam'dan yapılmış köpük biraz bizi üzdü köpükten bağımsız düşünürsek ancak kahvenin içimi yine güzeldi. Fotoğrafta köpükten eser yok tabii ki geldiği anda içildi :))

Şimdi esas olaya geçiyorum. Tatlılar: benim için burayı diğer birçok cafeden ayıran özellik, mutfakta taptaze şekilde hazırlanan tatlıları oldu.

Gördüğüm herşeyden yememek için zor durdum. Ben portakallı pandispanya üzerine mascarpone ile yapılmış beyaz ganajlı çilekli keke bayıldım. Hem görünümü ile hem de tadı ile aklımdan uzun süre çıkmayacak gibi.


Havuçlu keki ise diğerine göre biraz daha şekerli bir kremaya sahip ancak onun da tadı daha önce yediğim hiçbir havuçlu keke benzemiyordu.


Kahvaltı etmek için de bir çok seçenek var burada, yeni demlenmiş çay ile omletinizi yine lezzeti harika ekmeklerle yiyebilir, sandviçlerle de öğünlerinizi geçiştirebilirsiniz.

Şimdi sizi biraz da mekandan fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.

Bizimkiler koyu sohbete dalmış


Yorumlar

Popüler Yayınlar