SEPHORA INSTANT EYE MAKEUP REMOVER


 Merhaba!

Evet ben bu ürünün waterproof olanından önce satın aldım ancak bu ürünle bile waterproof makyajı gayet başarılı çıkardığını biliyor muydunuz? :)


     Yani şöyle ki suya dayanıklı göz makyajı kullanmayı özel günlerde ve nemli, boğucu günlerde daha çok seviyorum. Bu temizleyici de o göz makyajlarını çıkarıyor mu? Evet. Ancak tabi ki suya dayanıklı göz makyajı temizleyicilerden biraz daha uzun sürüyor bu işlem. Çünkü ürün bu tarz makyajı temizlemek için üretilmemiş. 

     Ancak buna rağmen silmeye devam ettiğinizde gerçekten makyajınızı temizliyor. Bazı temizleyiciler gibi göz çevrenizi panda gözüne çevirip bırakmıyor. Sadece dediğim gibi ürünün amacı bu olmadığı için bu süre biraz uzamış oluyor. 


Bu temizleyici 50 ml'lik minik bir plastik şişede siyah bir kapaklı şekilde geliyor.



İlk başlarda yeni bir göz makyajı temizleyicisine ihtiyacım olmadan aldım ancak stok olması gerçekten benim için oldukça iyi oldu. 


     Minicik ve plastik pakette olması seyahatler için büyük kolaylık sağlıyor gerçekten. 



     Makyajımı gözlerimi çok yormadan ve ovalamadan çıkarmama yardımcı oluyor ve yapısı sayesinde çıkan makyaj kalıntıları yüzüme gözüme bulaşmadan pamukta kalıyor. Bir çok temizleyici üründe bu sorun olabiliyordu bu yüzden bu özelliğini çok sevdim. 




     Hatta ben bu ürünü çok detaylı makyaj yaptığım zamanlarda kullanıyorum desem yalan söylememiş olmam. Tabii ki waterproof olanını satın aldıktan sonra bu işlemleri artık ona bırakıyorum. O yüzden çok azalmadı ancak detaylı makyajlardaki temizliğinin bile ne kadar iyi olduğunu anlatmama yardımcı olmuştur diye düşünüyorum. 



     Bu ürüne Sephora mağazalarından ulaşabilirsiniz.



     Sizin favori göz makyajı temizleyiciniz hangisi?

Yorumlar

Popüler Yayınlar