YVES ROCHER | KAYISILI PEELİNG


Herkese  merhaba!                 
Yves Rocher'in kayısılı peelingi uzun zamandır satılan bir ürün, hatta eskiden ambalajı şimdikinden daha farklıydı. Ancak bana soracak olursanız ben şimdiki halini daha çok seviyorum, gördüğümde içinde gerçekten meyve varmış gibi hissediyorum.



Bu peeling 50 ml'lik plastik bir pakette sıkmalı bir tüp içinde geliyor. Bu özelliği kullanım açısından hem hijyenik oluyor, hem de kullanmak istediğimiz miktarı ayarlamak için çok uygun. Evet her gün cildimize peeling uygulamak aslında cildimiz için yararlı değil, bende hergün uygulamıyorum bu ürünü ancak cildime uzun vadede zarar vereceğini düşünmüyor olsam gerçekten her gün hatta abartarak günde 2 kez bile kullanabilirim; kokusunu, dokusunu o kadar çok seviyorum ki.



Bu ürünü ben duşta gözeneklerim sıcak sudan ve buhardan oldukça açılmışken kullanmayı tercih ediyorum. Ardından da duş sonrası adeta göktaşı düşmüşcesine çukurlaşıp açılan gözeneklerime gözenek küçültücü bir tonik uyguluyorum ki açık gözeneklerim kirle dolup sivilceye sebep olmasın.


Peelingin içindeki tanecikler ne çok küçük, ne de cildimizi çizip tahriş edecek kadar çok büyük. Bu taneciklerin eriyip gitmiyor oluşunu sevmeyenler var mı bilmem ama ben çok seviyorum. Suyla bu tanecikleri temizlerken adeta cildimdeki kirlerin yok olup gittiğini hissediyorum. (inanılmaz bir beyin algısı) 



Ancak yüzümde sivilce varken asla peelingi uygulamıyorum. Sivilcelerin yüzüme yayılmasını asla istemem. Bu yüzden o dönemde maske yapmayı tercih ediyorum.



Bu ürünü bitirdiğim zaman Yves Rocher mağazalarında buldukça almaya devam edeceğim. Eğer bu ürünü kullanan varsa ne dediğimi anlıyorlardır :)



Fiyatı ben ramazan bayramı indirimi dönemine denk geldiğim için 13-15tl arası birşeydi. 



Siz hangi peelingleri kullanıyorsunuz? Bu ürünü denediyseniz paylaşın..

Yorumlar

  1. Bir ben sevemedim yves rocher'in bu peelingini :))

    YanıtlaSil
  2. Neden öyle oldu acaba :( kokusu ve verdiği his gerçekten çok güzel oysaki, belki de cilt tipinize uymamış olabilir :(

    YanıtlaSil
  3. Blogumda yayındasın :))

    YanıtlaSil
  4. Ah canım, çok teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar