GARNIER | KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

 Herkese iyi pazarlar!

Bioderma Sensibio'nun normal ve yağlı ciltler için olan temizleyicisinin methini hepimiz duyduk nasıl olduğunu temizliğini neredeyse birçoğumuz biliyor ve kullandı. Ancak geçtiğimiz sene Garnier markası da bu şekilde bir temizleyici ürün sundu ve Bioderma'ya oranla fiyat farkından dolayı da epey sevildi. Bakalım sevilmeyi gerçekten hakediyor mu? :)



Garnier'in temizleyici suyu plastik bir şişede 400 ml = 200 kullanım yazısı ile geliyor.

Kapağının pembe oluşu da Bioderma'yı oldukça hatırlatıyor. Bu suyun yüz ve dudak makyajı ile birlikte göz makyajını silmek için de güvenle kullanılabileceği, durulama gerektirmediği ve parfüm içermediği de yazan bilgiler arasında.


Ben bu ürünü yüz makyajımı ilk etapta yüzümden arındırdığım anda kullanıyorum. Bu konudaki detaylı yazım için (tıktık). Hemen bir ferahlama sağlıyor ancak tabiki yaptığım makyajın yoğunluğuna göre bazen 2-3 disk pamuk kullanmam gerekebiliyor. Bioderma'da tek pamukla yüz makyajının çıktığını bildiğim için bu durum bu ürüne -1 puan katıyor. Ancak gözlerde de güvenle kullanılması ve benim gözlerimi gerçekten yakmıyor oluşu (ki çok hassas gözlerim var) ve Bioderma'nın birçok kişinin gözlerini yaktığını ve göz makyajını silerken bu durumdan yakındığını duyduğum için bu ürüne +1 puan ekliyor benim açımdan. (şimdilik eşitlendiler)



Bir de makyaj yapmadığım günlerde cildimin yağlandığını hissettiğim anlarda hemen gidip yüzümü bu temizleyiciyle silip yağlardan da arınabiliyorum. Bu özelliği sayesinde +1 puan daha alıyor benden. Çünkü hiçbir zahmete girmeden birkaç saniyede kendimi iyi hissetmemi sağlıyor.


Ürünün şişesinde Dermatolojik ve Oftalmalojik olarak test edilmiştir yazıyor .Benim yüzümde ve gözlerimde de kesinlikle iritasyon veya alerjiye sebep olmadı bu sebeple 2. şişemi de alabildim. Yine +1 daha aldı benden.



Ancak şu notu eklemeden edemeyeceğim; yoğun bir makyajı temizliyorsam eğer, bu ürünü kullandıktan sonra bir kez de yüzümü suyla durulama ihtiyacı hissediyorum. Elimde değil yani yapamıyorum aksi takdirde. Ancak sadece evdeyken yüzümün yağlandığını hissedip kullandığımdaysa durulama ihtiyacı duymuyorum. Çünkü yüzüm zaten temiz oluyor (nispeten -_-)



Ben bu ürünle L'oreal markasının temizleyici suyunu almaya gittiğimde Gratis'te görüp onun yerine bunu alarak tanışmıştım ve iyiki de almışım diyorum. Normal fiyatı 19-20 tl civarında bir ürün ancak Gratis indirimlerinde daha ucuza yakalayıp stok yapabilirsiniz, bu sayede +1 puan daha veriyorum kendisine. Fiyat performans açısından genel olarak gayet başarılı bir ürün. Keşke seyahatler için küçük boyunu da çıkarsalar. Çıkarmazlarsa da biz minik şişelere koyup taşıyacağız artık :))



Görüldüğü gibi ben genel olarak bu üründen çok memnunum. Sizin bu ürün hakkında ne düşünüyorsunuz? 

Yorumlar

  1. merhaba blogunuzu yeni keşfettim bende beklerim :) bu ürün konusunda bende aynı fikirdeyim ağır bir makyajımı temizlerken temizlendiğini hissetmiyorum ve bir daha başka bir ürün ile temizleme yapıyorum ve bu ne yazık ki ürün için eksi bir yön ama yine de almaya devam ediyorum :) sevgilerr

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim ziyaret edeceğim hemen :) evet haklısın, ancak eksi yönleri olmasına karşılık artıları daha üstün gibime geldiği için bende devam edeceğim daha iyisini bulana dek :)) öpüyorum..

    YanıtlaSil
  3. Suya dayanıklı rimeli çıkartmakta solda sıfır kaldı benim için. Her zaman yağlı temizleyiciler favorim kalacak bu konuda. Ama evet yüzüm henüz temizken ama yağlandığını hissettiysem hemen iki saniyede bununla siliyorum ve ta daaa mat görünüme kavuşuyorum. Bu açıdan harika. Bende yeni blog yazmaya başladım. Şiir seviyorsan bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar