BİTENLER | #4 TEMMUZ

Herkese merhaba!
 
Bugün size biten ürünlerimden bahsedeceğim.
Yine çok fazla boş şişe biriktirmek istemediğim için bir süredir elimde bitmiş  olan ürünleri gösterip artık şişelerini çöpe göndermek istiyorum.

Bu yazıda bolca temizlik ürünü göreceksiniz.
 
Parmex aseton: Parmex’in meşhur asetonunu bilmeyeniniz kalmamıştır, düzenli olarak kullandığım ve en sevdiğim marka aseton bu bence.

Listerine Zero: Daha sonra yeni bir Listerine ağız çalkalana suyu bitirdim, ben zero olanları daha çok seviyorum diğerleri beynimi uyuşturacak kadar mentollü geliyor bana. Bu biter bitmez yenisi açıldı hatta onu da baya kullandım bile.

Artık kaçıncısı oldu saymayı bıraktığım Garnier kusursuz makyaj temizleme suyu. Bu şişe bittikten sonra başka bir marka mı denesem diye düşünsem de hiçbir markayı satın almak içimden gelmedi, bayram indirimleri dönemi sebebiyle de Gratis ve Rossman’da bulamadım, denk geldiğimde ilk alınacaklardan. Detaylar için tıktık
 
Sephora göz makyajı temizleyici: Bu ürün normal göz makyajını temizlemede oldukça iyi ancak suya dayanıklı ürünler konusunda çok da başarılı değil, zaten amacı da o değil ancak ne zaman suya dayanıklı makyaj yapacağım belli olmadığı için bu temizleme suyu benceok da gerekli değil. Bu ürünü bir alışverişimde değişim yaptığımda üzerini tamamlamak için almıştım bir daha da alacağımı sanmıyorum.

Sephora suya dayanıklı göz makyajı temizleme suyu: İşte her tür göz makyajını çok güzel şekilde temizleyen ürünlerden biri. Ben bu ürünü 3’lü bir setle birlikte almıştım. Diğer ürünleri hala bitirmedim ancak bu çok çabuk sürede bitti nedense. Sanırım çok sevilen şeyler
hızlı tükeniyor.

 Yves Rocher Sebospecific nemlendirici: Yağlı ciltler için çıkan bu kremi 2-3 şişe kullanıp bitirdim. Bu sanıyorum 3. Ve son olanıydı, ben bunu aldıktan kısa süre sonra bu seriyi kaldırdılar ve yerine Sebo Vegetal serisi geldi. Şuanda o serinin nemlendiricisini kullanıyorum, detaylı yazısı da burada. Bu krem cildimi güzelce nemlendirip uzun süre nemli kalmasını sağlıyordu ancak yağlanmayı kontrol altına aldığını çok fazla söyleyemeyeceğim. Yine de tekrar tekrar almamın sebebi bence çok güzel olan kokusu ve yumuşacık dokusuydu. Tek özlemeyeceğim nokta şişesi olacak, zira bu nasıl bir tasarım? Sonlara doğru çay kaşığı mı daldırmak gerekiyor ürüne ulaşmak için anlamadım.
Kiehl’s Ultra Facial Oil Free Cleanser: Sonunda bu temizleyiciyi bitirebildim, 7-8 ay boyunca bu temizleyiciyi kullandım ve çok memnun kaldım, yüzümü gerçekten temizlediğine emin olduğum temizleyicilerden biri. Dönem dönem kurutma problemi yaşatsa da özellikle yaz aylarına girdiğimizden beri kurutma sorunu da ortadan kalktı, kış aylarında iyi bir nemlendirici ile kullanıldığında sorun yaşatacağını sanmıyorum. Şuanda başka temizleyici kullandığım için elimdekilerden sonra ileeride tekrar almayı düşündüklerim arasında. Detaylı yazısı burada

Gliss sıvılaştırılmış keratin içeren saç spreyi: Bu ürünün kokusu ve saçımda bıraktığı etkiyi çok sevdim. Zaten Gliss’in diğer spreyleri de harika ve işlevleri bence birbirine çok yakın. Denk gelirsem bir başka çeşidini almak isterim ancak şuan elimde bitirmek istediğim çok fazla saç ürünü birikti, belki daha sonra bir şans verebilirim.

Dieadermine 110 damla yağ içeren yüz temizleme jeli: Bu jeli ilk aldığımda köpüren yıkama jellerinden olduğunu düşünmüştüm ancak pamuğa döküp cildinizdeki makyajı temizlemede kullanıyorsunuz, ya da benim gibi 1-2 pompa alıp yüzüme masaj yaparak makyaj kalıntılarından cildimi temizleyebilirsiniz. Bu anlamda yapısı ve kokusu muazzam. Makyaj temizleme sularını seven biriyseniz bu ürünü de seveceğinizi düşünüyorum. Pamuk kullanmadan ellerinizle masaj yapmak ayrıyetten güzel bir his bırakıyor. 

Son iki ürün ise lip balmlar: Nivea cherry lip balmı kullanmayan ya da bilmeyen yoktur. Bu balmı geçenlerde bir çekmeceden buldum ve hala yarıdan fazlası içinde ancak ne zaman aldığımı hatırlamadığım ve çok yumuşadığını etrafa bulaştığını gördüğüm için atmaya karar verdim.
Son olarak da Rossman’larda satılan Isana markasının Intense lip balmı. Bu balm benim dudaklarıma çok iyi geldi, güneş koruma faktörü olması da cabası. Şimdi yeni bir balm aldığım için buna geri dönüş yapmasam da kışın yeniden satın alabilirim :)

Son zamanlarda biten ürünlerim bu şekildeydi. Merak ettikleriniz olduysa yorum yazmayı unutmayın.

Mutlu günler!


Instagram: ezgiyldrmo

Yorumlar

Popüler Yayınlar