MAC LIPSTICK - ENCORE

Herkese merhaba!
 
Bugün çok heyecanlı olduğum bir konuda yazacağım.
Yine bir ruj, tabi başlıktan anladınız siz :) Ancak beni heyecanlandıran konu rujun rengi. Daha önce kendime kırmızı bir ruj almayı hep düşündüm ancak çok az kullanacağımı bildiğim için de paraya kıyıp güzel bir ruj almak istemedim. Bir de kendi tenime uyacak kırmızı ruju da bulamadım bir türlü aslında. Mac’te Lady Danger ve Ruby Woo’yu denedim ancak ikisi de oranın ışığından mı bilmiyorum ancak bende çok kötü durdu, ten rengime de yakışmadı sanırım. Ben de başka bir markadan değil de Mac’in kırmızı rujlarından almak istediğim için (henüz uyan rengi bulamasam da) almaktan komple vazgeçtim.

Zaten beni tanıyanlar bilir hiç kırmızı ruj ile görmemişlerdir beni. Hem kendime yakıştırmadığım hem de günlük kullanım için çok fazla olduğunu düşündüğüm için.

Gelelim bu kadar uzun girişten sonra ruju anlatmaya. Bu ruju gördüğümde rengi çok beğendim ancak bana yakışacak mı emin olamadım. Ve uyguladığımda renge resmen aşık oldum.
 
Satin yapıda olan bu rujun sürümü de çok kolay ve mat rujlar gibi kalıcılığı yine çok fazla olduğunu düşünüyorum.Bendeki Twig'de satin yapıda ve uzunca bir süre dudağımda kalıyor(yazısı için tıktık). Zaten sürdükten sonra kremsi yapıda kalmıyor hafif mat şekilde duruyor diyebilirim.
 
Henüz dışarıda kullanmadığım için saat bazında kalıcılığından bahsedemeyeceğim. Zatem nerede süreceğimi de bilmiyorum hala.
 
Ancak ruju sildiğimde dudağımda rengin çok hafif kaldığını gördüm. Sanıyorum oldukça kalıcı olacak uyguladığımda.

Ben dış kısımlarına bir dudak kalemi ile düzeltmeler yaparak elimden geldiğinde güzel uygulamaya çalıştım. Ve inanın dudaklarım çok kalın durdu. Yani dudak çizgimin dışına çok da taşmadım ancak normalde kullandığım renklerde bu kadar kalın ve dolgun durmayan dudağım bu renkte gözüme çok güzel geldi.
 
Umarım sizin de hoşunuza gitmiştir. Yorum bırakmayı unutmayın!

Instagram : ezgiyldrmo

Yorumlar

  1. Gerçekten çok güzelmiş bayıldım! Kırmızı ruj sürekli tercih etmediğim için bu fotoğraflara aldanıp sipariş edemiyorum. Sana çok yakışmış ama ben de öyle durmayabilir. Ah ah şöyle yakınımda bir Mac mağazası olsa da atsam kendimi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kırmızı ruju günlük olarak kullanmayı alışkanlık edemedim bir türlü, Çok teşekkür ederim :) ama mac olmasına gerek yok bana kalırsa mükemmel kırmızı için, maybelline ve goden rose'un renkleri ve yapısı da harika! Ten rengine yakışanı bulmak önemli olan bence :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar