GECE RUTİNİM (YAZ) | SUMMER TIME NIGHT ROUTINE

Herkese merhaba!

Yazmayı uzun zamandır aksattığım gece rutinim yazısını paylaşmak istedim. Yaz gelince cildime uyguladığım ürün sayısında da bir düşüş yaşadım ister istemez. Kalın yapılı ürünlerden çok hafif ürünler tercih etmeye başladım. Bu sebeple cilt bakımımda da bunun etkilerini görmeye başladığımı söylemeliyim. Gündüz rutinimi okumak için buraya.
Makyajdan Arınma Aşaması:
Öncelikle eve geldiğimde havaların sıcak olması sebebiyle hemen yüzümü makyajdan arındırmak istiyorum. Zaten ten makyajı yapmıyorum yalnızca hafif bir pudra ve bronzer ya da allık tercih ediyorum. Bunun için makyajımı temizlemek çok zamanımı almıyor, şuan elimde bulunan Sephora'nın makyaj temizleme sütü ile yüzümü siliyorum, Bu temizleme sütü daha yoğun makyajlarda pek iyi iş çıkarmıyor ancak yaz aylarındaki hafif ten makyajım için yeterli oluyor. Bitince muhtemelen tekrar almam.

Clarins Instant Eye Make-Up Remover ile de çok çabuk şekilde göz makyajımdan kurtuluyorum :) Bu temizleyiciyi çok sevdim, detaylı yazısını yazacağım.
Temizleme Aşaması:
Ardından yüzümü yıkamaya geçiyorum. Kiehl's temizleyicim bittiği için şuanda elimde olan Clarins Gentle Cleanser ile yüzümü köpürterek yıkıyorum. Yazısı burada.

Ardından yüzümü kağıt havlu ile kurulayıp tonikliyorum. Bu aşamada Clarins'in toniği (detaylar için tıktık) cildimi yatıştırsa da azaldığı için Bioder lansmanında verilen toniğe geçiş yapıyorum ara sıra, onu da çok sevdim ancak detaylı yazı için bir süre daha kullanmam gerek.

Tonik ve Nemlendirme: 
Son aşama olarak da nemlendirme. Bu aşamada geceleri Darphin'in Vitalskin Replumping Energic Emulsion'u kullanıyorum, güzel bir nemlendirme sağlıyor. Detaylı yazısı gelebilir. 

Ardından göz çevresi için de uzun zamandır kullandığım ve çok memnun olduğum Loreal 3 etkili göz çevresi kremimi uyguluyorum. Onun da yazısı burada.

Benim yaz aylarındaki gece rutinim bu kadardı. Merak ettiğiniz soruları aşağıya yorum bırakmayı unutmayın.

Mutlu günler!

Instagram: ezgiyldrmo

Yorumlar

Popüler Yayınlar