DIY LEZZET - ELMALI SÜTLÜ MUHALLEBİ | TARİFLER SERİSİ #4

Merhaba!



Uzun süre önce İnstagram'da paylaştığım ve çok sevdiğim bir tariften bahsedeceğim bugün. Yapması çok çok basit ama kıvamı ve lezzeti çok güzel, neredeyse smoothie kıvamında oluyor.

1 orta boy elmayı blender'dan geçirip iyice küçük parçalar elde edip üzerine süt ekliyoruz ve isteğe göre bol tarçın ya da kakao ile muhallebimiz hazır. 

İsterseniz süt ve elmaları aynı anda da blender'a koyabilirsiniz ancak sütün taşma ihtimaline göre ilk seçenek daha temiz olacaktır. 

Birkaç kez de fotoğraflarını paylaşmıştım. Ben gerçekten çok seviyorum bu tarifi. Tam olarak içecek de sayılmaz aslında. Ben buna "Elmalı sütlü muhallebi" demeyi uygun gördüm o sebeple. Kaşık kaşık yiyorum. Elma yerine başka meyveler de ekleyebilirsiniz ancak süte en çok elmayı yakıştırdığım için bu şekilde yapıyorum ben. 

Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur. Denerseniz fotoğraflarını benimle paylaşın. Yorum bırakmayı unutmayın. 
Mutlu günler!

Yorumlar

Popüler Yayınlar