TARÇIN EVENTS & BİODER LANSMANI

Herkese merhaba!
Arayı kapatacağım derken yine açtığımın farkındayım. Ancak hayatımda değişen çok fazla şey oldu, bunların çoğusu çok iyi şeyler ancak burayı aksatmama neden oldular istemeden de olsa. Arayı kapatacağımın sözünü vererek kendimi strese sokmak da istemiyorum, sonuçta burada sevdiğim şeyleri paylaşıyorum, bu hobimin beni üzmesi en son isteyeceğim şeylerden biri. Çünkü buraya yazmak çok iyi geliyor ve benim sayemde birşeyler öğrenip, danışan ve “Sayende bunu aldım ve çok memnun kaldım, ya da; ne dersin bu ürünü alayım mı nasıl olur?” sözleri çoğaldıkça benim buraya yazma isteğim daha da artıyor. Ben de elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum.



Evet gelelim bu uzun açıklamalardan sonra günün yazısının detaylarına. Başlıktan da anlayacağınız gibi Bioder’in lansmanından ve ürünlerinden bahsedeceğim kısaca.

Geçtiğimiz hafta ‘Tarçın Events’ & Bioder işbirliğiyle Taksim’deki Palace Ottoman otelde çok tatlı bir davetle yeni çıkan anti-aging ürününün lansmanı yapıldı.


Bizler de bloggerlar olarak davetliydik ve hem yeni ürün hakkında bilgiler aldık hem de güzel bir akşam yemeğiyle ve çekilişlerle eğlenmiş olduk.

Lansmanın gözdesi olan anti-aging ürünü olan “Age Reverse” serisiydi. Bu seriyle ilgili bilgileri öğrendik, cilt bakımının temel taşları hakkında detaylı bilgiler anlatıldı. Bizler de yeni çıkan ürünleri deneme fırsatı bulduk.

Davette birbirinden güzel bloggerlar vardı. Çok eğlenceli bir yemek oldu gerçekten. Bol bol fotoğraf çekmeye çalıştık tanıtımdan ve çekilişlerden sonra.


Ardından da gece sona erdiğinde bizlere Bioder’in ürünlerinden oluşan bir torba içinde hediyeler verildi. Bu ürünler hem markayla tanışmamız için, hem de hakkında birçok şey öğrendiğimiz ürünleri denememiz açısından güzel bir fırsat oldu bence.

Benim paketimden yağlı ciltler için peeling etkili temizleyici, tüm cilt tiplerine uygun bir tonik ve yağlı/karma ciltler için Aqua Soft serisinin nemlendirici ile birçok ürünün sample boyları çıktı.
Davetin olduğu akşam arkadaşımda kalacaktım ve ürünleri ilk gece deneme isteğim de bu vesile ile gerçekleşti. Ertesi gün ordan sınava geçtiğim için ürünleri yanıma alamadım ve 2 gün önce ürünler tekrar elime geçti. Öncelikle ürünleri detaylı kullandıktan sonra başka bir blog yazısı yazmayı düşündüğümü belirteyim. Hem satın almak isteyenlere güzel ve sağlıklı bir paylaşım yapmış olurum hem de gördüğüm etkileri detaylıca anlatabilirim. Şuanda yalnızca 2 kez kullanmış oldum ve ilk  izlenimlerimi sizlerle paylaşıyor olacağım.

Peeling etkili temizleme jelinin peeling etkisi dışında köpürme performansından çok etkilendiğimi söyleyebilirim. Normal jel temizleyicilerdeki kadar çok köpürme yapmasa da normal peelinglerin eksfoliye etkisinin dışında temizlemeye pek etki etmemesinin dışında bu peelingle aynı zamanda yüzümdeki makyaj kalıntılarından da kurtulmuş oldum. Ancak hafta da2-3 sefer kullanımı önerilmiş.

Tonik ise sarı bir sıvı şeklinde dökülüyor pamuğa. Peeling de sarı ve içinde mikro taneciklerden oluşuyor bu arada. Ayrıca peeling ve tonik çok güzel kokuyorlar, bu tonik cildimi çok güzel yatıştırdı diyebilirim.

Nemlendirici konusunda hassasım bilenleriniz vardır. Sürdükten sonra yağlı his bırakam nemlendiricilerden hoşlanmıyorum. Hali hazırda kullandığım  nemlendiricinin de dibini yakınlarda gördüğüm için bu nemlendiriciye çok sıcak bakıyorum. Ancak o gece ve sabahında kullandığımda yüzümü ekstra yağlandırmadığını söyleyebilirim. Tabiki bu yorumumun geçerli etkisi için en azından  1-2 aylık bir kullanım sonucu doğru sonuca ulaşmış olurum.

Şimdilik söyleyeceklerim bu kadar. Yakında yeni yazılarda görüşmek üzere..


Uzun süredir görmediğim Şule'yi de bu vesile ile görmüş oldum. Rimelaşkına olarak tanıdığınız Hilal, Makyaj defterim Nurgül, Dilara Köseler youtube kanalının sahibi Dilara ile de tanışmış olduk. Makyaj aşkına Aylin'i unutmak olmaz :))
Merak ettikleriniz için yorum bırakmayı unutmayın.
Gününüz güzel geçsin!

Instagram: ezgiyldrmo

Yorumlar

Popüler Yayınlar