BİTENLER | #5




Kozmetik dışında genellikle cilt bakımı ve temizlik ürünleri var aslında ama bitenler yazısı iyi bir değerlendirme içerdiği için sanırım çok okunuyor ve seviliyor.

Bu yazıda da öncelikle büyük parçalardan bahsedeceğim.

  • H&M Desert Rose Body Butter: Kokusu harika, tüpte olduğu için sürümü kolay ve teni yumuşacık yapsa da etkisi uzun süreli değil ve içinde paraben olduğu için tekrar almayacağım ürünlerden.

  • Pantene Ağırlaştırmayan Saç Bakım Maskesi: Çok çok belirli bir etkisi olmasa da saçlarımı nemlendirdiği ve yumuşaklaştırdığı için elimdeki ürün bittiğinde tekrardan satın alabilirim.

  • Papulex Sabunsuz Jel Temizleyici: Cildim için tedavi olduğum dönemde kullanıp sonlarına doğru kullanmayı unutmuştum. Nihayet onu da bitirdim ve yıkadıktan sonra cildimi çok kurutmasa da gerginlik veriyordu ve kokusunu ben çok seviyordum ancak aman aman etkisinin görmedim. Diadermine markasının temizleyicileri de bu konuda eşdeğer bana kalırsa.

  • Listerine Zero: Zero olan çıktığından beri yıllardır bittikçe aldığım bir ağız çalkalama suyu olduğu için ne kadar sevdiğimi anlayabilirsiniz. Alkolsüz olması ekstra tercih sebebim.

  • Emotion Deodorant Sprey: Spreyden ziyade stick şeklindeki ürünleri tercih ediyorum ben ama bunu kokusunu sevdiğim için ve giysilerime sıkmak için almıştım koltuk altında sprey kullanmayı sevmedim hiçbir zaman. Ara sıra alıyorum diğer renklerini de.

  • Avene Termal Su: Özellikle yaz aylarında ferahlamak için kışın da gün içinde tazelenmek ve makyajımı canlandırmak istediğim zamanlarda kullandığım sprey. Herkesin edinmesi gerektiğini düşünüyorum.

  • Dove Deep Care Complex El Kremi: Bahsettiği kadar iyi olmayan krem. Neutrogena ile her kış olduğu gibi devam.

  • Fa Nutri Skin Deo Roll-on: Sadece kokusu için 2 tane aldım ama kullanması biraz zor olduğu için bir daha almam. Yine de etkisi çok iyiydi bence.

  • Yves Rocher Kayısılı Peeling: Detaylı incelemesi için tıktık. Çok sevdiğim peelingim bitti ve ben bi daha bulamadım resmen ve şuan Clarins’in peelingini kullanıyorum bittiğinde bulursam tekrar bundan alabilirim.

  • Avon Scentini Parfüm: Çok uzun zaman önce elimde olan bu parfüm hiç kullanmadığım için anca bitti ve yağ ve su karışımı olup çalkalayarak kullanması eğlenceliydi ancak kokusu hiç kalıcı değildi.

  • Avon Extra Lasting Göz Makyajı Temizleyici: Makyajı oldukça iyi temizlese de bıraktığı yağlı his normalden çok fazla olduğu için çok sevmedim.

  • Rimmel London Finishing Touch Top Coat: Çok sevdiğim bu top coat ortalarındayken sakızlaşmasa daha çok seveceğim ama şuanda yeni aldığım şişesini kullanıyorum ve o bitince başka bir marka alavağım sanırım.

  • Clarins Instant Eye Makeup Remover: Von’un aksine bunu çok sevdim, yağlı histen ziyade nemli bir tabaka bıraktığı için yüzümü yıkadıktan sonra krem sürmeme gerek kalmıyordu ve suya dayanıklı makyajı da harika şekilde temizliyordu. Ancak tekrar o kadar para verip almam herhalde.

  • Sephora Soothing Cleansing Milk: Ten makyajında içime sinen bir temizlik yapmasa da göz makyajının kalıntılarını en son pamuklu çubukla temizlemek için kullanıyordum ve macademia fındıklı olması sayesinde kirpik diplerime çok iyi gelmişti. Ancak tekrar satın almam muhtemelen.


 Oldukça birikmiş bir yazı oldu haliyle. Buraya kadar okuyan herkese teşekkür ederim. Umarım sizler için de bir fikir olabilecek ürünler olmuştur. Ben bu tarz ürünlerde genellikle yeni markalar deneyerek en sevdiğimi bulmaya çalışıyorum. Sonrasında zaten hep aynı ürünler rutine dönüyor bir kez aradığımı bulduğumda.

Umarım gününüz iyi geçiyordur. Görüşmek üzere! x







Yorumlar

  1. Bitenler yazılarını okumayı çok sevsem de yazısını hazırlamayı hiç sevmiyorum nedense.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel yazı olmuş eline saglık canım :) gelsin yeni ürünler canım umarım ben de bu kadar ürün bitirebilirim.Seni takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar