NOTE LUMINOUS SILK EYESHADOW 07

                                     
Herkese Aralık ayının ilk gününden ve ilk yazısından merhaba!
Blogda konsept değişiklikleri düşünsem de son zamanlarda yazmayı düşündüğüm ve biriktirdiğim o kadar yazı oldu ki, onları da yazıp paylaşmaya fırsat olmadan bu yazıyı bir an önce yazayım dedim. 

Haftasonu evimde çok güzel bir günde Esin ve Melike'yi (@meldeninciler)  ağırladık ve çok eğlenceli kız kıza sohbet dolu bir gün geçirdik. Ardından birlikte dışarı çıktık akşam ve çıkınca da Rossman'da Note ürünlerinin %50 indiriminden bahsetmişti Melike, bizde tabii ki oraya gittik ve ben ne zamandır aklımda olan ve bir türlü almaya fırsatım olmayan luminous silk farlardan 07 numaralı rengini aldım.
Bu renk tam bir günlük makyaj rengi bana kalırsa. Evet benim gözümde çok belli olmuyor ama elime sürdüğümde esas rengi ortaya çıkıyor. Çok açık ve bana kalırsa içinde sıcak kızıl kahvelik bulunduran bir kum rengi gibi. Yani renk anlatmada çok usta sayılmam ama bu farda gözlemlediğim renkler bana kalırsa bunlar. Simli değil ancak çok doğal bir sedefli parlaklığı var ve bu farı bu kadar güzel yapan da bence bu hali.

Gözde far bazı ile uzun saatler kalacağını düşünüyorum, zira zaten çok belli olmayan bu renk bazsız kullansaydım hiç belli olmayacaktı belki de. Bu sebeple ben bu şekilde uygulamayı düşünüyorum.

Hayallerimin rengini buldum diyebilirim. Bu kış ve hatta bundan sonra uzunca bir süre bu rengi kullanacağımdan emin olabilirsiniz. 

Eğer tereddütte olan varsa kesinlikle gidin ve bakın derim.
  

 

Gözümde duruşu daha koyu aslında fotoğrafta ışıktan dolayı bir türlü yansıtamadım ancak filtresiz şekilde en iyi çıkanlar bu ikisi oldu. Umarım size fikir verecek bir yazı olmuştur. Beğendiyseniz bloga sağ taraftan üye olmayı unutmayın.
Mutlu kalın! x

Yorumlar

  1. Bunun rengi de çok güzelmiş gerçekten.. Islak fırçayla belki renk bir tık yukarı çıkabilir.. İlginizi çekerse ben de bloguma beklerim. Sevgiler.. www.esyspage.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar