GOLDEN ROSE VELVET MATTE 02


Golden Rose Velvet Matte serisinin bir çok rengine bayıldığımı biliyorsunuz sanırım. Ama ben 02 rengini kesinlikle beyaz tenler için olarak uygun gördüğüm için almak aklıma bile gelmemişti ama daha sonra bir arkadaşımda görüp bayıldıkça almaya karar verdim ama daha sonra Şafak bu ruju istediğimi duyunca bana hediye almış. Bir aydan fazladır bu ruja sahibim ve o gün bugündür nerdeyse hergün kullandığım renk bu ve bir sonraki yazıda bahsedeceğim Essence 06 rengi. Eğer sarı alt tonlu ve açık/buğday renkte teniniz varsa tam sizlik bir renk 02.

Daha önceki 12 ve 14 numaralı rujları anlattığım yazılara buradan ve buradan ulaşabilirsiniz. Yapısı mat olmasına karşın dudağı çok kurutmuyor ancak oldukça uzun süre kalıcı bir renk bu da diğerleri gibi. Her ton makyaja uyduğu için çok seviyorum. Günlük kullanım ya da özel gün makyajında kullanmak için de ideal tam bir joker renk oldu benim için.
Bu da rujun bendeki duruşu 
Aklımda şimdi de 01 ve 16 rengi var bakalım ne yapacağım, eğer alırsam onların yazısını da yazmaya çalışırım. 

Siz bu seri hakkında neler düşünüyorsunuz, Favorileriniz hangileri? Yazıyı beğendiyseniz yan taraftan abone olmayı unutmayın. Sevgiyle kalın! x.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar