FAVORİ SONBAHAR OJELERİM

 
Sonbahar tam da yeni bitmişken sizlere favori 5 sonbahar ojemi göstermek istedim. Gerçekten de bu sonbahar parmaklarımdan bu beş ojeyi çıkarmadım desem doğru olur. İçlerinden birkaçı daimi favorim olsa da hepsini bayılarak kullandım.
Sırayla en sevdiklerim;
 
1-Golden Rose Rich Color 05: daimi favorim olan bu renk bej ve gri karışımlı soğuk bir renk. Her giysiye her mevsime yakışıyor. Joker bir oje benim için.

2-Pastel 111: bu sonbaharın en sevdiğim diğer ojesi bu oldu. Kiremitimsi kızılımsı kahvemsi bir renk. Tam açıklaması bu olmayabilir ama brnim gözlemlediğim renkler bunlar.

3-Pastel Nude Princess 756: Bu rengi ben Görkem’de gördüm ve onun beyaz teninde mükemmel durduğu için hemen aldım ancak bende oldukça soluk pembeye kaçtığı için ondaki gibi durmasa da yine de bayılarak kullandım.

4-Pastel 119: 80 numaradan sonra en sevdiğim bordo oldu bu renk genel olarak. O yüzden de bu sonbaharda onun yerine bunu daha çok kullandım.

5-Essence Color&Go High Spirits 68: rengi itibariyle bayıldığım, sürümü ve kalıcılığıyla da tam not alan bu oje de son favorim.
 
Umarım beğenerek okuduğunuz bir yazı olmuştur. Mutlu günler! x

Yorumlar

Popüler Yayınlar