FIRST AID BEAUTY - ULTRA REPAIR CREAM

Bugün özellikle Amerika'da çok sevilen ve ne yazık ki ülkemizde olmayan bir nemlendiriciden bahsedeceğim. First Aid Beauty markasının Ultra Repair Cream'i. Bu markayı yıllardır Youtube'da Ingrid Nilsen'den duyuyor ancak ülkemizde satılmadığı için ürünlerini deneme fırsatım olmuyordu.
2016 Aralık ayında beautybay.com sitesinden alışveriş yaparken bu markanın ikili seti karşıma çıkınca da almak istedim. Zaten o dönem kullandığım nemlendirici de bitmek üzereydi ve yüz temizleyicisi de elimdeki ürün bitince kullanmak adına güzel olacaktı.

Henüz temizleyiciye geçmedim ancak nemlendiriciyi Ocak ayı başında kullanmaya başladım. Mart ayının sonunda olduğumuz için de yorumlamak için daha fazla beklemek istemedim. 2,5 aydır düzenli kullandığım ve ürünün de neredeyse yarısını kullandığım için düşüncelerimi rahatça aktarabilirim.

Öncelikle ürün 56.7 gr'lık bir tüpte. Bu açıdan kullanması oldukça hijyenik. Plastik bir paketlemesinin olması seyahatler için de oldukça mantıklı. Alerji testi yapılmış bir ürün ve içinde parfüm bulunmuyor. Alerjik cildim için bu konuda tereddüt yaşamadan kullanmaya başladım. Parfümsüz ancak kendine has değişik bir kokusu var. 

Ürünün cilde yedirmesi oldukça kolay. Bazı kremleri cilde yaymak zordur ancak bu ürün ciltte kayıyor desem yanlış olmaz. Cilde hemen nüfuz ettiğini de hissedebiliyorsunuz. Benim cildim için kıvamı biraz yoğun geldiğinden gece kremi olarak kullandım. Cildim kuruya dönük karma olduğu için gündüzleri T bölgemin yağlanmaması adına makyaj altına daha hafif bir nemlendirici tercih ediyorum. Eğer cildiniz benimkinden daha kuruysa siz gündüz de kullanabilirsiniz.
Cildimde kullandığım süre boyunca sivilcelenme ya da tahriş olma gibi bir sorun olmadı. Cildimi soğuk kış aylarında pul pul olup dökülmekten ve kurumaktan çok güzel şekilde korudu. Özellikle kış aylarında burun kenarlarım yara olur, kaşıntıdan duramazdım. Akşamları cildimi gergin ve kuru hissediyorsam bu kremi sürdüğüm gibi yatıştığını gördüm, ve cildimi yumuşacık yaptı. Havalar ısındığı için yakında çok daha hafif bir gece kremine geçiş yapabilirim ancak soğuk havalarda kuruya dönük karma ciltler için kesinlikle önereceğim bir ürün oldu.

Bu markada çokça kullanılan bir içerik olarak  yulaf dikkatimi çekmişti ve bu ürünün içerik listesinde de yulaf olduğunu gördüm. Hatta aynı seride bir de Oatmeal Mask var ancak onu deneme şansım olmadı henüz. 
İçerik listesi
Ürünle ilgili olarak satın aldığım siteyi size tavsiye edebilirim. Euro alışveriş yasağına takılmadan düşük miktarda alışveriş yaparsanız gönderimde sıkıntı olacağını sanmıyorum. Ben 2016 Aralık ayında 33 dolarlık bir alışveriş yaptım ve 2 hafta gibi bir sürede kargo elime ulaştı.

Bu ürünle ilgili yorumunuz ya da merak ettikleriniz varsa aşağıya yorum bırakmayı unutmayın! Mutlu günler!

Yorumlar

Popüler Yayınlar