ZOEVA | COCOA BLEND

Yeniden merhaba!

Gezi yazılarına kısa bir mola veriyorum bugün. Çok uzun zamandır istediğim ve nihayet kavuştuğum Zoeva Cocoa Blend paletin yazısını hiç vakit kaybetmeden yazmak istedim. Merak eden çok kişi olduğunu da biliyorum ve ben de bu hafta boyunca paletteki tüm renkleri makyajlarımda kullandığım için fikirlerim henüz çok taze ve netken bu yazıyı yazmak için daha fazla beklememeliyim dedim.
Far paleti 10 renkten oluşuyor ve her bir renk 1.5gr. Farların içinde paraben, mineral yağlar ve parfüm ve ftalat (plastiklerin daha esnek olması için ve kozmetik ürünlerinde ise kokuların daha kalıcı olmasını sağlamak için kullanılan zararlı bir kimyasal ve kanserojen madde) bulunmuyor. 

Paketinde yazanlara göre süper pigmentasyonlu ve kolay karıştırılabilir ve ayrıca içinde E vitamini olduğu yazıyor. Gelelim benim yorumlarıma;
Öncelikle farlar gerçekten pigmentasyon açısından harikalar. Gerçekten de kolay dağıtılıp kolay karıştırılıyorlar. Mat renklerde çok az bir tozutma problemi oluyor ancak yalnızca fırçaya alırken oluyor bu problem, farları dağıtırken ya dar karıştırırken göz altlarıma hiç dökülme yapmadı.
Kalıcılıkları açısından testimse şöyle oldu. Bu hafta boyunca tüm farlar için far bazı kullanmadan yaptım makyajlarımı ve sabah 7:20 gibi yapıp akşam en erken 20:00 en geç 23:00 gibi temizleyecek fırsat buldum. Akşam saat 17-18'e kadar oldukça kalıcı şekilde olduklarını ancak daha sonra göz kapağımda ince bir çizgilenme olduğunu farkettim. Ancak bazsız şekilde yaklaşık 10 saat kadar hiç fire vermeden makyajım yerli yerinde kalmış oldu.  

Farların kolay dağıtılabilmesi sayesinde de smokey eye makyajını bile toplamda 3 dakika gibi bir sürede yapmış oldum. Bu konuda gerçekten kullandığım en kolay dağıtılan far yapısına sahip paletim Zoeva Cocoa Blend paleti oldu diyebilirim. 
Renklere gelecek olursak, göz makyajında günlük bazda ihtiyacımız olan neredeyse tüm renkleri barındırıyor. Doğal tonlarda makyajlardan hoşlanıyor ve eliniz sürekli içinde bu tarz olan paletlere gidiyorsa sizin için doğru palet bu olabilir. Öyle ki diğer paletlerimi makyaj masamdan ve çantamdan kaldırıp dolaba yerleştirdim. Bir süre hasret giderene kadar non-stop Cocoa Blend'i kullanacağım gibi görünüyor.

Bu palet ne yazık ki ülkemizde satılmıyor. Zoeva'nın kendi sitesinden Almanya'da yaşayan tanıdığınız varsa ya da tatile giden biri olursa mutlaka isteyin. İnstagram satıcılarından 2-3 katı fiyatlara almak istemediğim için ben uzun süre bekledim ve en son Almanya'da yaşayan kuzenimden bu paleti istedim. Çok tatlı kuzenim de bana hediye olarak gönderdi. 

Elimden geldiğince palet hakkındaki görüşlerimi paylaştım,  renkler zaten muhteşem olduğu için bu paleti her türlü sevecektim ancak kalıcılık ve pigmentasyon açısından da beni çok mutlu ettiği için almak isteyenler gönül rahatlığıyla alabilir diyorum. Merak ettiklerinizi sormaktan çekinmeyin. 

Mutlu haftasonları!

Yorumlar

  1. en merak ettiğim paletlerden biri. :) Güle güle kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler! Fırsatınız olursa mutlaka alın, aldırın derim :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar